Heb ik niet ingezonden... |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Beste NeaRoW,
Bedankt voor uw bijdrage aan WaarMaarRaar.nl, vanaf 08-11-06 09:30 is uw artikel met de titel: Privegebruik peperspuit - agente eruit te vinden op WaarMaarRaar.nl |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jawel hoor |
|
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Hahaha!!!!! Was je weer dronken NeaRow? |
|
|
NeaRoW Erelid
Volgens mij is dat artikel al eeuwenoud, en die is al op wmr geweest, ook heb ik de laatste paar dagen maar 3/4 dingen ingezonden, en die kan ik me nog goed herinneren... |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Vivi: Hahaha!!!!! Was je weer dronken NeaRow? Daar sluit ik me bij aan.. |
|
|
NeaRoW Erelid
Ik heb geen alcohol aangeraakt afgelopen week |
|
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
Quote NeaRoW: Ik heb geen alcohol aangeraakt afgelopen week ok, vorige week was je dus k*tlazerus |
|
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Trouwens dat berichte over die olifant die op een fiets ging zitten, waarom staat jouw naam eronder Luna??? Ik had hem ingestuurd: Beste Blend, Bedankt voor uw bijdrage aan WaarMaarRaar.nl, vanaf 06-11-06 13:08 is uw artikel met de titel: Olifant vernield fiets te vinden op WaarMaarRaar.nl Met vriendelijke groet, WaarMaarRaar.nl PS: Als je meerdere artikelen hebt toegevoegd kan het zijn dat je dit mailtje meerdere keren ontvangt |
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Daar gaat af en toe nog wel eens wat fout ja. Volgens mij was de naam van Luna ook groen of niet? Schijnt nog een bug in het systeem te zijn waarvan we de oorzaak (voor zover ik weet) nog niet hebben achterhaald. Komt sporadisch voor, en dan wordt de naam van de inzender vervangen door iemand die het artikel ingepland heeft. Voogel en Mmore kunnen hier denk ik meer over melden. Gooi de vraag anders eens naar de helpdesk als je dat echt nog wil laten veranderen? Ik zal het ook wel melden bij mijn collegae |
|
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
jive Nou ik lig er niet wakker van hoor Mij maakt het niet uit of mijn of ahar naam eronder staat. Maar het viel me op Als het bericht maar op WMR komt, dat is het belangrijkste |
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Precies Nou ja, ik heb het iig even gemeld, want het hoort niet zo te zijn natuurlijk |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Luna strijkt gewoon met de eer op... |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Op die leeftijd al geheugenverlies.. |
|
|