WMR Wanten Muts |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: WMR sokken Waarom niet gelijk WMR-lingerie? Ik denk dat je dan alvast 1 goede klant hebt: Luna |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
een sjaal, of een petje, of een bandana of een stickervel, om reclame te maken, of een wc-rol, of een WMR spel, of een wmr overtrek, of een wmr pc-muis, of een wmr 10euro munt, of een wmr pen!!, of een wmr plakbandhouder, of een wmr riem, of een wmr muismat! of een wmr poster! of een wmr horloge, of een wmr telefoonwallpaper, of een wmr iets ........ Edit 1: wmr zweetbandjes |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Ikke: Waarom niet gelijk WMR-lingerie? Ik denk dat je dan alvast 1 goede klant hebt: Luna Haha daar zal het dan waarschijnlijk ook bij blijven |
|
dandy winnaar PW 06
of een wmr beker, of een wmr keycord(bestaat volgens mij al ), of een wmr plakboek, of een wmr zakmes, of een wmr ringtone(met een autocrash als geluid ofzo), of een wmr neon reclame mini , of wmr kaftpapier, of wmr luiers(voor Luna ), of het wmr magazine(komt dat ooit nog??), of een wmr knuffel(ook voor Luna ), of wmr ventieldopjes, of wmr autosticker, of een wmr plantenbak, of ëen wmr nietmachine (begin ik al irritant te worden ), of een Wmr shampoo, of een wmr zeepje!! of een wmr pepermuntdoosje, of wmr permuntjes, of (SHIT IK WEET NIX MEER ) |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
WMR String, Nee, ik weet, die zijn niet voor in de winter.. Wmr RIngtone! |
|
dandy winnaar PW 06
Quote Jannick: Wmr RIngtone! had ik al;) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
WMR Koffiebeker |
|
Jannick Oudgediende
Quote dandy: Quote Jannick: Wmr RIngtone! had ik al;) ja, daarom, had hem al bewerkt, Ik ga een WMR-Ringtone componeren.. Tot over 6 maand.. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
WMR TheeBeker!!! geen koffiebeker!! |
|
Enkie Oudgediende
|
@dandy, een WMR keykoord bestaat inderdaad al! *kijkt vol trots naar haar prikbord waar het keykoord aan hangt * |
|
dandy winnaar PW 06
Quote Enkie: @dandy, een WMR keykoord bestaat inderdaad al! *kijkt vol trots naar haar prikbord waar het keykoord aan hangt * ja, jij wel |
|
dandy winnaar PW 06
Quote Mmore: WMR Koffiebeker Quote Theemonster: WMR TheeBeker!!! geen koffiebeker!! nee, een soepbeker, met je naam erop herkennen jullie me tenminste bij volgende wmr bowling |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Een lintje van Orangje voor WMR, dat is het hoogst haalbare. Maar ander moeten we het maar doen met een vlag van WMR |
|
dandy winnaar PW 06
WMR heeft een officiele kleur nodig, of een combo van 2kleuren. ik denk zelf blauw met geel. of roze met grijs. of(door modjes) roze en oranje |
|
Jannick Oudgediende
Quote Enkie: @dandy, een WMR keykoord bestaat inderdaad al! *kijkt vol trots naar haar prikbord waar het keykoord aan hangt * Moet ik trots zijn op mijn half-vergane keycord? Je kan de letters WaarMaarRaar.nl nouwelijks nog lezen, laat staan dat van "De opmerkelijkste krant van Nederland!".. |
|
dandy winnaar PW 06
Quote Jannick: Quote Enkie: @dandy, een WMR keykoord bestaat inderdaad al! *kijkt vol trots naar haar prikbord waar het keykoord aan hangt * Moet ik trots zijn op mijn half-vergane keycord? Je kan de letters WaarMaarRaar.nl nouwelijks nog lezen, laat staan dat van "De opmerkelijkste krant van Nederland!".. jij hebt er tenminste 1 |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb er lekker ooook 1 |
|
Enkie Oudgediende
|
Ik ook! |
|
dandy winnaar PW 06
|
|
dandy winnaar PW 06
oops 2x |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
WMR reclameborden langs het voetbalveld in de arena? |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Een WMR-Vogel-pak |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quote dandy: Quote Jannick: Wmr RIngtone! had ik al;) Hoe kon je daaraan? Die wil ik ook!!!! Waar kan ik hem downloaden |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Misschien wel een leuke vraag.
Wat moet het nieuwe collecters-item zijn op de bowling?
Denk aan iets kleins, geen rugzakken, voetballen, vishengels of stapelbedden dus. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
dat vroeg ik me ook al af NeaRoW |
|