Waarmaarraar Radio |
diAz
|
Vrijwilligers ofzo voor een Waarmaarradio? Misschien heeft iemand nog wat webspace over, waar de radio dan op kan. En wat anderen kunnen dan de nieuwtjes bijv. rond het halve uur voorlezen.
Goed idee of toch maar niks? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Geen vrijwilligers hier, overigens totaal geen goed idee, een krant via de radio... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Niks. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Niks |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
sorry, mijn stem heb je ook niet |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
is toch best vet |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
een krant is een krant, misschien dat het handig is voor blinden maar die kunnen toch de knop niet vinden?? nee sorry, een krant is een krant, zo is het denk ik al prima |
|
|
maar in de Tweede Wereld Oorlog... laat maar zitte |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Vroeger... Podcast?XD |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Blinden, die de WMR-artikelen willen lezen, hebben vast wel een instrument op hun compu om te worden voorgelezen. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Radio Ga Ga
ik bedoel.. welk medium gebruik je wie gaat het maken - waarover gaan we het hebben - hoe serieus moet je zijn bij grappige stukjes - heeft iemand een beetje radio stem - hoeveel tijd heeft iemand -
|
|
heraux Oudgediende
Ik luister nu naar Fear Factory- Remake Gary Numan - Cars. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Relpa: @heraux...'Hold on to your sanity' En waar heb je die gelaten? |
|
heraux Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
Quote pietjevlip: Quote Relpa: @heraux...'Hold on to your sanity' En waar heb je die gelaten? ha! - als iemand die vraag steld.. en kijkt in de spiegel - de woorden aan de muur afgespoeld.. goed bedoeld verkeerd begrepen zo is dat zo hoort dat kukeleku! |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
If you feel like puking, hold on to your sanitair |
|
heraux Oudgediende
gooi alles overboord als je dreigt in zee te storten de zak krimpt.. de vlam schreeuwd een schok door de mand..
daar vliegt het laatste zakje zand..
je maakt je klein in gedachten lichter onbevreest
|
|
heraux Oudgediende
Radio o))) Last Resort. |
|
Vatos Lid WMRindex: 14 OTindex: 90
|
Maar misschien is dit nog geen slecht idee. Maar het zal afhangen wat die radio gaat doen. Gewoon de artikels voorlezen zal niks worden want dat wordt saai en eentonig. Maar als je er een echt muziekzender van maakt met WMR informatie zal het misschien wel wat worden. Maar je kan dan wel niet verwachten dat je duizenden luisteraars gaat hebben, maar als je er dan 100 hebt, mag je wel blij zijn. Maar je moet ook wel mensen vinden die er tijd en zin voor hebben. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik zou het wel leuk vinden, weet niet hoe het uit zal pakken maar lijkt me wel grappig Misschien dat als sommigen wat tijd over hebben dat ze een soort discussietje kunnen houden over een artikel ofzo, zoals ook op de echte radio's Maar het wordt zoals Vatos al zegt snel eentonig, en ik denk niet dat mensen er echt de tijd voor hebben Maar anders speel je gewoon maar wat random songs af en word er af en toe wat gezegt |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik, als oud omroepmedewerker zie er wel wat in. Er komt echter een hoop bij kijken om eea van de grond te tillen. (legale wijze)
Budget Vergunningen Buma/stemra rechten Frequentie aanvraag Stad/regio of landelijk? Personeelskosten Bedrijfskosten Subsidie aanvragen Format bedenken Uitzenduren per dag
Per uur: Reclame beperkingen (%) Informatief zijn (%) Muziek (%)
Verder wil ik daar mijn steentje wel aan bijdragen, maar ik wil dan eerst het bedrijfsplan kant en klaar ontvangen. Goedgekeurd door de KvK. En MET toestemming van Media Voogel.
|
|
heraux Oudgediende
Als we eigen materiaal maken dan vallen die Buma-Stemra rechten wel mee..
En een internet stream is wat anders dan een 'ether-net' (punnic)
"Dit is Radio WMR met het laatste lollige nieuws"
Kwamen twee origami figuren elkaar tegen.. begon de een direct te lachen.. vraagt de ander waarom lach je?... je ligt in een deuk.. zegt de ander.. |
|
|
Quote RonHee: Ik, als oud omroepmedewerker zie er wel wat in. Er komt echter een hoop bij kijken om eea van de grond te tillen. (legale wijze)
Ik denk dat een internet radio wat minder eisen heeft |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
Ik denk dat het dan als nog te veel werk kost om het te onderhouden e.d. Mijn stem heb je niet |
|