Xs.to |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Kan dat gare Xs.to alsjeblieft geband worden op WMR? Er zijn zát snellere uploadsites, zelfs Imageshack is sneller. Maar toch gebruiken de mensen die plaatjes willen uploaden keer op keer dat slome, irritante geflopte site. Zie bijvoorbeeld deze foto, 772.93 KB, duurt meer dan een minuut om geladen te worden? Is dat normaal? Denk het niet. 10 kb per seconde, ik haal een foto van website, 120 KB, 0.9 seconden nodig om het te laden, en bij je hoster heb je zat ruimte en bandbreedte, dus waarom ergenis om zo'n slome ***service te gebruiken? |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Je had al kenbaar gemaakt dat het sloom ging Jannick.....Niet in herhaling vallen, Onnodige topics zijn ook vaak een ergernis voor sommigen!!!!! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Tja, iedereen is vrij om afbeeldingen te uploaden waar ze willen natuurlijk... Maar ik moet je wel gelijk geven dat het behoorlijk traag is. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Woohoo, wat voor een videokaart heb jij Jannick Maar inderdaad, xs.tonga is erg rap Flickr is dan wel fijner |
|
RonHunter Oud Moderator
Komt allemaal dus weer goed..... |
|
Jannick Oudgediende
Komt inderdaad wel goed hoop ik, had nog niet gezien dat je een reactie had geschreven |
|
RonHunter Oud Moderator
Zo, met Mijn Album moet het ook wel lukken hoop ik. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik gebruik altijd imageshack, maar vind dat wel irritant |
|
Jannick Oudgediende
MijnAlbum gaat niet goed om met hotlinken, zie af en toe Luna's pp |
|
Kpuc Oudgediende
Maar wacht eens, voor de modjes zou er gewoon een eigen upload zonder resize moeten zijn op wmr |
|
Naaoomii Oudgediende
Maar Imageshack vind ik dus niet alles. Wat is door jullie aan te raden en waarom? |
|
Kpuc Oudgediende
Flickr is prima Naomi |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wat is snel? |
|
Naaoomii Oudgediende
Oke Kpuc |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote: ie bijvoorbeeld deze foto, 772.93 KB, duurt meer dan een minuut om geladen te worden? Hij laad de hele foto hier in nog geen fractie van een seconden |
|
Jannick Oudgediende
Mmore, snuggere Het is een printscreen van mij, je ziet toch hopelijk wel dat het een screen van Firefox is met een afbeelding van Xs.to, met daar rechtsonderin een teller van Fasterfox? |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Jannick je ben zeker nog niet goed wakker. ;)...................;)................;) |
|
Kpuc Oudgediende
Sjatter, je wilt niet weten hoe wakker m kan zijn |
|
Jannick Oudgediende
Ik ben genoeg wakker, de link onder "deze" is niet de link van de file van 779 kb, maar de printscreen hoelang hij erover doet.. |
|
Kpuc Oudgediende
Tipje voor ieders die hoge resolutie foto's maakt maar ze voor op het www wat kleiner wil maken |
|
nietmeer
|
dit programmais ook ideaal om te gebruiken, is gratis en gebruiksvriendelijk. Ik gebruik dit al jaren om foto's te verkleinen. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Bij MijnAlbum is de kans dat na een tijdje de afbeelding 'niet meer beschikbaar is'.. Bah, allyoucanupload is uit de lucht, dan maar Imageshack.us.. |
|
Mmore Administrator
|
imageshack.us gebruik ik al echt jaren Werkt perfect |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Mmore, bij mij soms Soms wel en soms niet dus. Dus soms moet ik naar een andere oplossing zoeken |
|
Mmore Administrator
|
Ik heb nog nóóit meegemaakt dat ik imageshack niet kon gebruiken |
|