teamspeak |
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
naar aanleiding van het topic van de waarmaarraar-radio . er werd voorgesteld om een teamspeak te maken. ideeën voor/tegen? hoe gaan we het regelen? gemaakte reacties over teamspeak: Quote cola-freak: Teamspeak lijkt mij ook perfect, zeer makkelijk te gebruiken. Heb er zelf al veel ervaring mee. Quote Redduggy: Ik zie wel iets in die discussie groep. Alleen niet via skype. Een veel makkelijkere oplossing is teamspeak. Kan je verschillende ruimtes maken en een moderator kan anderen muten. Het is makkelijk te moderaten van een afstand en makkelijk te beveiligen als dat nodig mocht zijn.
Het grootste probleem zie ik in de onderwerpen die je zal willen plaatsen. Artikeltjes zijn vaak niet echt discussie onderwerpen. Daarnaast heb je ook nog het probleem dat er mensen door elkaar kunnen gaan praten.
Een radio zender zie ik opzich ook wel zitten. Alleen zoals er al gezegt is. Wie gaat dat doen? Licencies? Ik wil best een radio programma gaan maken, alleen daar gaat veel tijd in zitten en ik heb nog mijn studie mijn werk etc etc. En ik denk dat er veel mensen zijn die dit hebben. Daardoor krijg je bijvoorbeeld een radio die alleen rond de avond uren echt iets heeft en zelfs dat gaat moeilijk worden.
Het lijkt me allemaal heel leuk, maar te veel werk. Quote David van Harmelen: teamspeak lijkt me perfect Quote cola-freak: Teamspeak lijkt mij ook perfect, zeer makkelijk te gebruiken. Heb er zelf al veel ervaring mee. |
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
onze clan heeft een ts-server voor 3 euri pm dacht ik.. klinkt niet duur.. |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
mijn idee was om het voor discussies te gebruiken en gewoon om rond te lallen over vanalles en nog wat... |
|
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Quote tosti: onze clan heeft een ts-server voor 3 euri pm dacht ik.. klinkt niet duur.. Hoeveel slots is dat? Kan niet veel zijn, want 100 slots kost 30 euro. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hier is al een topic over van maaaaanden geleden, zal eens kijken of ik hem nog kan vinden... |
|
|
Juraj Erelid
WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote cola-freak: Quote tosti: onze clan heeft een ts-server voor 3 euri pm dacht ik.. klinkt niet duur.. Hoeveel slots is dat? Kan niet veel zijn, want 100 slots kost 30 euro. 10 slots dus |
|
|
Ecosiste-M Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 13 Wnplts: blerick S |
wie weet |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
teamspeak is gratis waarom betaal je erdan voor?
ik zoek een TS voor linux en dan is het een feit..
weet iemand een download-link dat zet ik 'm er op |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
linkStaat ook gewoon TS server/client voor linux tussen |
|
|
heraux Oudgediende
operationeel
teamspeak://herauthon.nl
just try |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Begrijp ik t goed als ik denk dat dat teamspeak gewoon een soort chat via voip is? Dan neen, wederom doe ik daar niet aan mee, t heeft voor mijn geen toegevoegde waarde |
|
|
heraux Oudgediende
het is een lichtgewicht app geen cpu hogger of zo..
|
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ja oké, maar t boeit me gewoon niet. Zullen mensen zeggen reageer dan ook niet maar als t me wordt gevraagd en ik heb al eens nee er op gezegd dan wil ik t echt niet |
|
|
heraux Oudgediende
General ServerName: TeamSpeak Server ServerUDPPort: 8767 ServerId: 1 ServerVersion: 2.0.23.19 ServerPassword: ServerWelcomeMessage: Welkom op live WMR - een plek met een stem ServerWebPostLinkURL: Statistics ServerUpTime: 00:41:00 CurrentChannels: 2 CurrentUsers: 1 / 16 ServerPacketsSend: 2146 ServerBytesSend: 58780 ServerPacketsReceived: 2146 ServerBytesReceived: 44251 Bandwitdh In [Bytes/sec] 20 Bandwitdh In [Bytes/min]: 19 Bandwitdh Out [Bytes/sec]: 24 Bandwitdh Out [Bytes/min]: 23 |
|
|
nietmeer
|
Teamspeak, voor een krant ? Euhhh ik vind het verders best ofzo maar kunnen we dan niet gewoon een WMR Gaming Clan oprichten de "wmr warriors" ofzoiets Dan kunnen we op lanparties leuk samen gamen ! en ik zal de server wel hosten... Ik denk aan BF2,BF2142,CODMW,supreme commander, & command & conquer tiberium wars... alles met teamspeak. |
|
|
heraux Oudgediende
kan de ts loopt
test eens - ben ik ook blij
teamspeak server: herauthon.nl
|
|
|
Juraj Erelid
bij mij werkt het hoor k zit er nu op gezellig alleen |
|
|
Preddie Senior lid
|
Ik zit er ook op, SK, je muziek staat ietwat hard |
|
|
Juraj Erelid
gelukkig heb ik even een eigen kanaal gemaakt |
|
|
xPatpat Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 29 Wnplts: UTRECHT! : S |
Teamspeak werkt bij mij niet echt, hele vage microfoon setting ofzo, dan echoed het en knalt het super vaak en steeds harder door m'n boxen. :/ Zelf vindt ik Ventrilo beter. Klein downloadje en werkt top! Misschien dat we dat doen? Sinds ik ook BF1942 heb? :'D |
|
|
Preddie Senior lid
|
Komt er nog iemand op TS? |
|
|