WMR Gaming Clan |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
De meeste WMR-ers die gamen hebben helemaal geen tijd voor zo'n clan omdat ze de halve dag (als het al niet meer is) op WMR hangen |
|
nietmeer
|
zucht....er is inderdaad weining animo voor de clan, al heb je al genoeg aan 6 mensen...
voor de website kan ik www.4dwebhosting.com aanbevelen, ik heb er zelf ook een site en die kost maar 5,- per maand met onberkte e-mail adressen & mysql... kan zo een website met een forum op... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
mooi, haak je nu al af.. nou.. en doet me inspireren om je na te jagen op een virtueel slachtveld..
niet echt..
komop.. installeer de bf-wake demo of start een server - heb geduld..
ik heb teamspeak operationeel wie volgt ? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dennis, hebt geduld, als er maar zes voor nodig zijn om te starten, die komen er heus wel |
|
nietmeer
|
ik heb 2 servers, maar die zijn bijde buiten gebruik...zoals ik in de startpost al vermelde gaat het nog 1 tot 2 maanden duren voor het weer werkt (sorry)
ik kan even spieken of ik de server met een andere hd voor battlefield kan laten draaien vanavond en morgen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nou, als je toch de tijd nog hebt, kijk en post hier geregeld |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
usbserver kan je gebruiken |
|
heraux Oudgediende
wat is er mis met de zervours? |
|
nietmeer
|
De hardschijven zijn eruit (zitten in mijn desktop nu) en eentje heeft een processor probleem (dood dus)
ik verzin nog wel even iets !! |
|
Juraj Erelid
WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik had vroeger een clan met SOF2, Oh Yea!! |
|
heraux Oudgediende
Quote Dennis Beekman: De hardschijven zijn eruit (zitten in mijn desktop nu) en eentje heeft een processor probleem (dood dus)
ik verzin nog wel even iets !! wat heb je minimaal nodig aan HD==GB? aan processor? |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Quote: ik had in ieder geval of officiele goedkeuring gehoopt... damm... officieel via clanbase ? Een WMR funclan is een leuk idee. Alleen kies je de *poepste* spellen uit die mijn pc nooooit aan kan Ik dacht meer aan een oldskool spel: * Counterstrike 1.6 Blijft altijd fun om te spelen |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
De wat oudere spellen zijn geregeld ook leuk, bijvoorbeeld starcraft... |
|
Redrook Senior lid
WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Idd Counterstrike 1.6 Of Counterstrike Source = Pure ownage |
|
Juraj Erelid
WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
gewoon, Call Of Duty 4 op de 360 |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Of deze clan er nu wel of niet komt, t lijkt me toch t meest verstandigste om tot overeenstemming te komen met betrekking tot het te spelen spel |
|
Redrook Senior lid
Ja dat dacht ik ook Quote Dennis beekman:
- Call of duty modern warfare. - Battlefield 2. - Battlefield 2142. - Supreme commander. - C&C Tiberium wars. - Unreal Tournament 4 - Counterstrike 1.6 - Counterstrike Source - Half Life 2 DeathMatch Heb er zelf nog 3 toegevoegd.. Begin maar te stemmen =) CSS +1 HL2DM +1 |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
mohaa! dat is pas oldskool |
|
Redrook Senior lid
Dat is zooo oldskool dat het niet meer leuk is Heb je in een clan gezeten op Mohaa? |
|
|
ja, maar 3 ofzo.. ik zit eigenlijk nog steeds in een clan {SEALS}, toevallig hebben we gister na 1 jaar weer een keertje gespeeld Welke clan zat jij dan? |
|
Redrook Senior lid
Heb in RDS, MoveQuickly en Outlaws gezeten |
|
|
1.11 dus, ja heb ik ook ff gespeeld... maar 1.0 vond ik gezelliger.
1.11 zat ik in M&M (oud guess) 1.0/1.11 [G]
speel je het spel nog steeds of niet meer? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Battlefield 2 en battlefield 1942 vind ik wel leuk Daar heb je tenminste redelijk wat vrijheid |
|
Redrook Senior lid
Nee speel het niet meer.. ben nu helemaal wild van de Half life serie waar counterstrike ook onder valt.. jup 1.11 Realisme Dat ging altijd flink loos op The hunt en stalingrad |
|
Redrook Senior lid
@berniew
Ja maar dat zijn maps die niet gemaakt zijn voor 6on6 or less..
zie ons niet met 32 man een Clan vormen.. aangeizen er nu pas 7 mensen hier posten xD |
|