FireFox 3 |
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Zeg, in FireFox 3 kan je allerlei vage dingen in je adresbalk invoeren. Probeer maar uit met "wiki en television" (zonder aanhalingstekens) Bij mij verschijnt er een engels wikipedia artikel over televisie. Bij wmr is het wat lastiger. "wmr krant" zorgt ervoor dat google ervoor springt. "waarmaarraar" intypen kan wel, maar als ik in een luie bui ben (daar heb ik een uur per jaar geen last van) vind ik "wmr krant" toch een stuk fijner. |
|
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Je hebt gelijk |
|
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Je kan toch gewoon "wmr" intypen? Neej dan kom je bij de blog's. Dan moet je Voogeltje vragen of ze wmr in de titel van de hoofdpagina wil plaatsen. Dan typ je wmr in en dan komt er automatisch de hoofdpagina onder. Ik typ altijd w of wa of waa of waar in... dan kom ik er gwoon |
|
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Als ik wmr in typ dan krijg ik een andere wmrsite, iets met waternogwat GROND, WEG en WATERBOUW SLOOPTECHNIEK MILIEUTECHNIEK dat dus |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote stryper: Je kan toch gewoon "wmr" intypen? Neej dan kom je bij de blog's. Dan moet je Voogeltje vragen of ze wmr in de titel van de hoofdpagina wil plaatsen. Dan typ je wmr in en dan komt er automatisch de hoofdpagina onder. Ik typ altijd w of wa of waa of waar in... dan kom ik er gwoon Als ik w doe krijg ik een wikipedia artikel over Bush, en bij die andere dingen ook geen wmr |
|
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Nee ik zal t uitlegge Als je "waar" intypt dan komen er allemaal suggesties onder. Dan druk je 1 keer op het pijltje naar beneden dan heb je de site geselecteerd. Dan druk je op enter en dan ga je dr naartoe simpel toch? |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
kan ook, maar het is ook grappig dat we nu gewoon zonder het pijltje zoiets kunnen doen. Je kan zonder ooit op de website te zijn geweest toch erop komen zonder een heel adres in te typen, en je komt dan geen eens langs google. |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Als ik WMR intyp krijg ik Werktuigen Maatschappij Rinsumageest |
|
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
als ik wmr intyp kom ik op de blogs |
|
|
Enkie Oudgediende
|
Volgens mij kan je het zelf instellen, of niet |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Als ik wmr type dan krijg ik dit. |
|
|
Enkie Oudgediende
|
Trouwens, @insano, je kunt toch gewoon een bladwijzer onder de adresbalk zetten. Eén klikje, is nog sneller dan 'wmr krant' typen |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
of installeer FastCommand Hier is het CTRL + D (dan kan ik typen in FC) en dan tik ik "wmr" in en opent waarmaarraar Het is een simpel invoerveld, en afhankelijk van hoe hij is ingesteld opent hij bijvoorbeeld internet, word, mijn afbeeldingen etc. werkt echt super (en hij heeft nog een aantal andere functies) Site FC |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
vraagje: hoe bevalt firefox eigenlijk? |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Prima. |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Doctor Insano: "waarmaarraar" intypen kan wel, maar als ik in een luie bui ben (daar heb ik een uur per jaar geen last van) vind ik "wmr krant" toch een stuk fijner. Je kan ook gewoon wimg.nl typen Maar Firefox 3 bevalt mij heel goed, gelijk overstappen! Veel extra functies, voldoet aan de Acid 1 en 2 test bijna 3 En in principe zou IE er allang uit moeten liggen, het is maar dat ie standaard geleverd wordt // Edit // Quote Doctor Insano: Zeg, in FireFox 3 kan je allerlei vage dingen in je adresbalk invoeren. Probeer maar uit met "wiki en television" (zonder aanhalingstekens) Bij mij verschijnt er een engels wikipedia artikel over televisie. Dit kon trouwens al in Firefox 2 toch? |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@David-Prima tot nu toe. Check ditook even. |
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
volgens mij kan je ook gewoon WMR eerst aan je bookmarks toevoegen, en dan de tag 'wmr' er aan geven, dan krijg je volgens mij precies wat er bedoeld word |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het ligt er ook een beetje aan hoe vaak je hier bent en wat je bekijkt. Firefox bepaald de waarde van bijv. het woord "WMR" aan de hand van het aantal keren dat jij een pagina bezocht hebt waarin dat voorkomt en/of het op een pagina voorkomt die in je bookmarks staan. Kan ze niets vinden, of zijn de resultaten te minimaal, dan wordt er een Google search gedaan. Zo zit het ongeveer in elkaar |
|
|
Robin2130 Senior lid WMRindex: 299 OTindex: 3 Wnplts: Zwijndrech
|
Ah leuke functie |
|
|