WMRaardio cast |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik vind het ontzettend geinig om een WMR Radio te realiseren :
"WMR Raardio LiveCAST"
Opzet : Live Cast Elke Ochtend iemand die de tijd heeft om een korte LiveCAST te maken. MaxT= 3minuten (kan worden opgebouwd uit meerdere casts - cast-team)
Een echte Livecast kan middels Streaming media - zover mensen dit een plezierig media vinden. Shoutcast is een mogelijkheid.
Op dit moment is mijn ruisniveau der mate storend - anders maakte ik wel een paar voorbeeld van licht onderhoudend amusement voor WMR |
|
heraux Oudgediende
Wie wil er een LiveCast maken met als onderwerp : mijn Favo band - looptijd - max 10 minuten - ik heb ruimte - dus ik kan je cast hosten - Bedoeling: elke ochtend een nieuwe cast over een onderwerp naar keuze - Voor WMR Raardio LiveCASTzoeken we live-casters die elke dag of elke zondag een cast in elkaar willen zagen - Quote start:
Dit project start zodra er groen licht is van Voogeltje
wie durft!??? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Dat houdt dus in dat je 10 minuten moet praten over je favoriete band? |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Doen we net als apie, bling bling... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik hou jullie niet tegen! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
raardio is goed bedacht en als motto: Raardioactief! |
|
heraux Oudgediende
nou, je kunt ook 3 x 3 minuten doen, waarbij je afspreekt met drie andere casters.. of 2 x 5 minuten - met twee casters - minimaal moet het wel een beetje verhaal hebben.
Tip: oefen met vrienden - tegenover elkaar - lees een verhaal voor wat je eerst even opschrijft.
dan loopt het bij de opname ook wat lekkerder..
misschien wel belangrijk:
we moeten een cast-team opzetten:
dat zijn mensen die de casts verzamelen en doorgeven dat ze klaar zijn. Stel het lukt je niet om op tijd een cast te maken - kunnen we altijd snel een kleine cast maken door iemand anders.
Dus - we hebben mensen nodig die 5 minuten nemen voor het maken van een cast - zoek vrienden - geef je hier op dan starten we een experiment voor zondag en kijken we of het bevalt..
|
|
heraux Oudgediende
Zondag wordt Raardioactief! bij Waarmaar Raardio!
(((O))) 3CAST-FM |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ưay, mag ik muziekie kieze? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik heb geen zin om te praten. Maar ik wil best informatie geven over mijn favo bands. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
eey, ik wou ook al een podcast maken iedere week voor de nieuwsbrief, maar hier wil ik ook wel aan meedoen;) |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Count me in! Lijkt me leuk! Favo band wordt dan Paulo Conte..zeg me hoe ik het moet maken, welke software, bestandtype...
heb overal wel mening op dus lijkt me leuk! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote mindworks: Favo band wordt dan Paulo Conte.. Idd erg goede keus! |
|
kom maar op met info dan @Voogeltje; had je mijn mail nog gelezen? cq mijn aanbod |
|
heraux Oudgediende
in den beginne was er MP3 even in die trend verder
|
|
heraux Oudgediende
@**
Raardio WMR is BORN! |
|
heraux Oudgediende
met als Waardio op Zondag Raardio-actief op Maandag
|
|
en als iemand mij nou de info geeft...dan kan ik er 1 maken!!!!
dus welke software etc...hoe lang..
wil er best 1 maken, eeste wordt dan over paulo conte maar dan moet iemand me wel op weg helpen! (niet qua inhoud) |
|
nietmeer
|
@mindworks. Je maakt een uitzending middels een mp3speler die kan opnemen of via je microfoon op de pc, zet het om in mp3 formaat en upload het naar bijvoorbeeld putfile.com. Succes en voor meer vragen vraag ze aan Heraux. |
|
ok kpuc toppie..ik ga mijn best doen.. vrij of zaterdag hebben jullie mijn 10 minuten binnen..of is dat te lang? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Heraux is the Boss |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
He, je bent online. Ik zie je bijna nooit 's avonds |
|
nietmeer
|
Dit is iets anders, een permacast via den server van Heraux |
|
heraux Oudgediende
zo zou het leuk zijn
zondag : 3 vaste casters die van andere wat geschreven werk krijgen aangeboden waaruit ze echt zondags sfeer oproepen
de Wakkere Mensen Raardio show (in de trent van de Dik voormekaar show) - iedereen luisterd mee - dus men kan in de WMR Raardio topic commentaar geven waarop de casters weer reageren.
Dit kan dan tussen zeg maar 10:00 en 11:00 (voorbeeld)
|
|
Dus wanneer heb je mijn aandeel nodig heraux? of is het niet meer nodig? en welke lengte? |
|