Nieuwe layout |
Blaatschaap Lid WMRindex: 44 OTindex: 11 Wnplts: 's Gravenh S |
Ik ben nu al aardig lang lid hier, en wat mij eigenlijk opvalt is de fletse layout. Als je kijkt naar andere websites dan is het allemaal erg strak, hier komt het mij ietwat rommelig over. Volgens mij draait deze layout al een hele tijd mee.
Misschien is het de moeite waard om eens een nieuwe layout te overwegen? |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
@Blaatschaapben het wel ergens met je eens, denk dat het soms net zoals software ontwikkeling op draaiend systeem is..steeds komen er dingen bij en worden gewijzigd..waardoor de basis een beetje de weg kwijt is... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
pas op voor layout pioniers - ze willen allemaal de wereld overn..
de linker layout is bij mij niet helemaal zichtbaar - waarom kan dat stuk niet lager - onder Zoeken BV? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik vind t wel goed zo eigelijk, dit is gewoon typisch WMR-style and I like it |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
WMR kan trots zijn, zo'n lay-out als deze is zeldzaam speciaal. Vind dit eigelijk wel overzichtelijk. |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ik ben het met Pluppel eens, lekker makkelijk... |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
never change a winning team |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
Quote Pluppel: WMR kan trots zijn, zo'n lay-out als deze is zeldzaam speciaal. Vind dit eigelijk wel overzichtelijk. Quote heb ik: ik ben het met Pluppel eens, lekker makkelijk... jep wat is er onoverzichtelijk aan dan? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik vind de layout op zich wel goed, maar de linkerkant is wel erg druk geworden de laatste tijd. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Mexicaan, ik ben het met je eens dat het wat druk wordt allemaal. We gaan op de korte termijn kijken of we de menu volledig persoonlijke kunnen maken. Alles wat je ziet kan je dan zelf aan/uit zetten en een plek geven. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nooit.. Deze layout moet blijven.. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
helemaal met jannick eens, maar het menu links vind ook ik soms wat druk |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Maar ik vind het linkermenu wel onmisbaar. En je kan het toch inklappen tegenwoordig |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik zit te denken, je kunt het best een ;ayout maken voor de laatste posts enzo, zodat je de msges gewoon nog zo kunt laten... toch wmr-style, maar dan ook een beetje overzichtelijker... als het toch niet bevalt is het nog altijd weg te halen |
|
Blaatschaap Lid WMRindex: 44 OTindex: 11 Wnplts: 's Gravenh S |
Het linkermenu vind ik bijvoorbeeld niet echt geslaagd. Die 2 rijen naast elkaar vind ik persoonlijk raar, ik snap daar het nut niet van.
Er zitten verschikkelijk veel verschillende soorten kleuren in de teksten in de menu's (en dat zijn dan niet de 3 hoofdkleuren) en ik doel ook net op het wie is online vak. Ook de groottes en tekstopmaak bij die links zijn allemaal verschillend.
In het forum vind ik bij het bekijken van een topic alles boven de topictitel erg rommmelig.
Wat ik verder bedoel: het ziet er nogal wat simpel uit. En dan niet dat ik daarmee bedoel dat het ingewikkeld moet, juist niet, maar wel wat strakker.
Bijvoorbeeld de navigatie vanaf de frongpage, daar staan ontzetted veel puntjes bij de bladzijdes? Waarom staat er niet gewoon een knop met Volgende pagina en vorige pagina en daartussen in pagina # van #.
Misschien dat het aan mij ligt, en ik zal hier ook zeker gewoon blijven komen hoor. Maar ik wilde alleen wat/een idee(en) opperen.
Gr.
Blaatschaap |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Misschien een poll om te kijken of iedereen het wel nodig vind? |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
ja ik will polls kunnen maken |
|
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
Quote Twaggy: never change a winning team idd |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Hoe klap je het menu dan in? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote laurenssie: Hoe klap je het menu dan in? Rechtsbovenaan zo'n menuutje staat een minnetje en daar moet je op klikken |
|
|
Die doet het niet =| |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
druk dan op ctrl en F5 tegelijker tijd |
|
|
Quote Theemonster: druk dan op ctrl en F5 tegelijker tijd Lukt niet tegelijk8( |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Vaak moet je na het klikken op het minnetje, eerst nog de pagina vernieuwen. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Doet hij bij mij autometatisch |
|