Hostile take-over at WMR |
nietmeer
|
Interne afdelingen binnen de organisatie WMR, welke een viertal horeca gelegenheden bestieren, zijn overeengekomen de handen ineen te slaan en de werkzaamheden te centraliseren. Dit betekend voor de aandeelhouders en betrokkenen dat vanaf morgenochtend het Ochtendglooren, de Brunchroom en de Brasserie ter ziele zijn gegaan. Vanaf vandaag bent u welkom ten alle tijden in Café de Nachtvlucht. Na diep beraad heeft de Directie alsnog besloten een nieuwe naam te gaan voeren, Café Den Voogelvlucht, genoemd naar de oprichter van deze bijzondere plek op het grote web. |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Waar moeten we dan blijven? |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
-___- Quote: Vanaf vandaag bent u welkom ten alle tijden in Café de Nachtvlucht. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Waar moeten we dan blijven? Wel lezen he |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote Kpuc: Vanaf vandaag bent u welkom ten alle tijden in Café de Nachtvlucht. Voor ingewijden: Café Voogelvlucht... Bedacht door kpucComment Voogeltje: Oeps |
|
|
nietmeer
|
Ok, voorlopig is het nog even de Nachtvlucht want de schilder van het uithangbord kan niet op zo een korte termijn een passend bord maken voor Den Voogelvlucht. Dus voor de paint en photoshoppers onder ons, wie kan het sneller?? |
|
|
Jannick Oudgediende
Wat word er eigenlijk gedaan met alle reacties in de (nu) gesloten cafe's? Topic-Id aanpassen? |
|
|
nietmeer
|
Ik vrees dat die verloren gaan, net zo goed als mijn kelder |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote Kpuc: Ik vrees dat die verloren gaan, net zo goed als mijn kelder Daar gaat mijn Ot-Index.. |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Oude topics blijven bestaan maar ik zal er voor zorgen dat er niet meer in gereageerd kan worden... |
|
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Jannick: Quote Kpuc: Ik vrees dat die verloren gaan, net zo goed als mijn kelder Daar gaat mijn Ot-Index.. Je colagespam bedoel je |
|
|
Jannick Oudgediende
Quote puppy: Je colagespam bedoel je Ja.. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
En zo verdween na een korte maar hevige schransbazaar de kleine establishment, de grootgrutter heeft weer gezegeviert - de kleine gezelligheids gelegen aan de bravourestraat en ketelbinkilaan zijn gevierendeeld en opgeblazen - hun stof zal als ster wederkeren.
Hoera voor de lunchroom hoera voor de Brasserie
Komt allen samen en graaid gretig in dezer grote ton - wat u vind is den uwer. Gaat voort.. Gaat voort..
(hey.. its also taxfree!)
|
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik neem aan dat als straks de WMR-Chatroom wordt gereleased het hele topic sowieso kan verdwijnen. |
|
|
nietmeer
|
Uhmm, nee, een centraal grand café is wel ok om te behouden, moet ik weer gaan verhuizen.. En ik denk dat de Chatroom alleen op bepaalde tijden is geopend, nu is het van 20:00/20:30 dacht ik, hang me niet op als ik 't mis heb |
|
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kpuc: hang me niet op als ik 't mis heb Waarom zouden we jou ophangen? |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote de Mexicaan: Ik neem aan dat als straks de WMR-Chatroom wordt gereleased het hele topic sowieso kan verdwijnen. Een chat is met veel mensen heel erg onoverzichtelijk en bovendien werkt het niet bij iedereen goed |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Kpuc: hang me niet op als ik 't mis heb Nee hoor;) Wil liever niet in de cel slijten .. Wel wennen.. leuke naam, den Voogelvlucht |
|
|