Bowling nummer 10: 2 mei |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Vermoedde ik al, maar niet iedereen die iets studeert is er meteen een genie in |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Hehe, nu komt je ware zelf naar boven Voogel |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Het is eigenlijk Prof. Drs. Voogel |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tis ook wat kort tijd om voor de lustigen bowlers tijd vrij te maken voor de komende maand vrees ik Hm, dan maar een miniminimeet tussendoor |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
24 oktober komt erg slecht uit das de zaterdag voor een tentamen kan het niet de zaterdag erna? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Dan heeft half nederland al geen vakantie meer. De 24 valt precies in beide vakantie perioden. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote: Hm, dan maar een miniminimeet tussendoor Schrijf op voorbaat in maar wát en waar brat @Voogel, helemaal eens met die argumentatie |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Delenn: verschuif dat tentamen maar |
|
Delenn Oudgediende
oh wat jammer Voogeltje...nou ja, ik probeer wel te komen, ff kijken hoe druk ik het heb Roy; ik zal de rector even mailen |
|
ladekast Oudgediende
|
ik kom ook want Ronhunter heeft mij beloofd in een schotse rok te komen |
|
RonHunter Oud Moderator
De bowling is altijd op zaterdag, lijkt mij niet vakantie-afhankelijk dus Als den geleerde Voogel nu eens een datum in Novermber prikt hebben we allemaal ruimschoots de tijd om die datum vast te prikken. En dat er mensen niet kunnen blijf je altijd houden in dit geval Edit, de 24 is mij goed hoor |
|
RonHunter Oud Moderator
Roy6: Jij geloof toch niet echt dat ik op een Schot wil lijken eej Royke |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
RonHunter Oud Moderator
Krabbel niet terug, welke malloot gaat er nu als vent in een rok lopen Of ben je zo'n perverse kerel |
|
Kpuc Oudgediende
Ron, je zou wel in kilt komen, en zoals t een Schot betaamt ook nog |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Roy, Kpuc... ik snap jullie niet. Dat jullie het überhaupt willen vind ik onbegrijpelijk Oké, als het nou een knappe meid was... maar zo'n ouwe sukkel vent? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Pv, noblesse oblige weet je wel maar als half-bloed-Schot verwacht ik toch wel minimaal Full dress*Stam zelf af van de Red Robertson's van Rossie |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Delenn: maak de professor lid van WMR en laat hem die zaterdag ook komen. Trouwens als je nu heel hard studeert voor die tijd, is het juist goed om 1 dag tussenpauze te nemen. |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
@pietjevlip: Weet je nog waar jullie met de mini-meet in februari naar aan het zoeken waren? Maar oktober lukt mij vast wel, is nog zo ver weg |
|
Delenn Oudgediende
@ledi; het gaat ook vast wel lukken, maar tis niet zo goed voor mn gemoedsrust;) |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Delenn: Dan overhoren we je wel tijdens de bowling Ik hoop dat ik kan |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja baas |
|
Kpuc Oudgediende
Oké chef |
|
nietmeer
|
Nou, als de bowling weer in de vakantie valt, ben ik weer van de partij Ik heb dan wel een toetsweek na de vakantie, maar ik zal een dagje vrij maken om te ontspannen Gewoon de planning opstellen . Want ik zal wel veel leerwerk hebben |
|