Storings meldingen |
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
volgens mij kunnen jullie weer een grotere server gebruiken |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vooral een snellere! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wat heb je daar staan dan? Een Xeon Brood-trooster ? |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hmm zijn 2 xeon's DC - 5150 niet goed ? met elk zo'n 8 tot 16 hb aan geheugen te adresseren |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
16 hb (lijkt wel het geheugen van een potlood..) |
|
my-angel Oudgediende
Euhm bedoel GB |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De WaarMaarRaar.nl server volgend jaar: * Two 3GHz Dual-Core Intel Xeon * 16GB (8 x 2GB) * 500GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s * 500GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s * 500GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s * 500GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s * NVIDIA Quadro FX 4500 512MB, Stereo 3D (2 x dual-link DVI) * Two 16x SuperDrives |
|
my-angel Oudgediende
Welke xeons (de nieuwe of de oude -> ik hoop de nieuwe, omdat die gewoon stukken sneller zijn dankzij hun core 2 architectuur, de oude zijn achterhaald met hun netburst architectuur). verder intrerresant systeempje, maar is een 10k of 15k SCSI/SAS disk niet mooier voor de scripts/besturingssystemen |
|
Mmore Administrator
|
Ik kopierde gewoon de specs. van de meest geupgrade mac pro computer |
|
my-angel Oudgediende
Ow, dan zit het denk ik wel goed |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
net liep de hele opmaak door elkaar! beide rijtjes leipen half door elkaar en het textvenster liep nog een half scherm verder... |
|
Mmore Administrator
|
Zojuist weer 10 minuten eruit gelegen. Dit begint een heel hinderlijk probleem te worden waar wij gewoon niets aan kunnen doen (en dat is redelijk frustrerend ). We hebben al redelijk wat gegevens verzameld en proberen het probleem op te sporen. Excuus namens WMR voor eventueel ongemak |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
wat gebeurt er dan precies, misschien kan ik helpen en daardoor modje worden |
|
Mmore Administrator
|
Met alle respect van dien, maar ik denk niet dat wanneer experts als Voogeltje erop zitten jij nog kunt helpen |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ok, laat maar *diepbeledigd * |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
kkrijg nu weer die max_user_connections error. maar alleen bij het DPNM topic |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik heb die error ook wel vaker, maar dat is dan ook op alles met de site, ook de main. |
|
Ikke Oudgediende
Ik nu alleen op DPNM topic |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Ikke: Ik nu alleen op DPNM topic Ze moeten je daar nie meer |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Problemen?? Er kan niet meer gereageerd worden op artikelen |
|
Voogeltje Administrator
Geen probleem, we zijn bezig nieuwe cache functies te implementeren. |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Ik merk gelukkig dat het is opgelost. Dank je wel Voogeltje |
|
nietmeer
|
weer een nieuw system vogeltje, geloof je niet in preciepe van "keep it simple and stupid" ook wel kiss genaamd. Wat niet draait op de server kan ook niet crashen of andere system beinvloeden... Aan de andere kant zal het wel nodig zijn vogeltje |
|
Voogeltje Administrator
Ik ben zeker van KISS (kijk eens naar de layout van WMR) Maar ik wil ook proberen de server draaiende te houden. Als dit helpt doen we dat |
|
Ikke Oudgediende
Quote Voogeltje: Geen probleem, we zijn bezig nieuwe cache functies te implementeren. Kheb de cache in Opera geleegd. Daarna deed ie 't gewoon weer Quote my-angel: Welke xeons (de nieuwe of de oude -> ik hoop de nieuwe, omdat die gewoon stukken sneller zijn dankzij hun core 2 architectuur, de oude zijn achterhaald met hun netburst architectuur). verder intrerresant systeempje, maar is een 10k of 15k SCSI/SAS disk niet mooier voor de scripts/besturingssystemen Quote Appel:
Ushering in a new era of outstanding performance, Mac Pro introduces the 64-bit Dual-Core Intel Xeon “Woodcrest” processor to the Mac lineup. A state-of-the-art processor, it makes Mac Pro one of the fastest desktop computers on the planet.
Woodcrest = core2 = dus gelukkig geen Tulsa Ziet er voor de rest ook goed uit. Kzou alleen persoonlijk geen Mac nemen: dan valj van 't microschoftmonopolie in 't appelmonopolie |
|