Huisregels |
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Op zich wel goed om wat regels vast te stellen, dat is altijd nodig als het druk wordt. Misschien een idee om ze ook (via een link?) bij de FAQ's te zetten? |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Se sien maar larsies met der zpelink, er moed raumte sijn foor vaudjens.: kpuc Ja |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Is er ook Huiswijn |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
have some cheese with your whine heraux |
|
heraux Oudgediende
Ik luister dit heerlijke stukje Rhapsody en denk aan wijn... aan kaas..gesmolten op het zachte brood.. brie.. en blue..aan Kaars licht en Richelieu..Aan rood gewaad, aan paarse sjerpen en bruin gekruist. Het water kabbelt verder... draagt de noten over het wijdte en echoed tegen de bergen met witte toppen.. omzoomd met mist en lage wolk.. Het water kabbelt verder.. |
|
Jivebunny oud moderator
Muha heraux, zo'n schone verwoording heb ik nog niet eerder mogen lezen @ok |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
Je krijgt er gewoon een prachtig visioen door. Onze huisdichter, bedankt! |
|
heraux Oudgediende
Quote Song Of Ocarina(Panflute Version):
Ik zie de vleugels gespreid over de warme lucht langzaam draaien op een winderige zucht
De lucht kleurt blauw De zon schitterd Het water flitst en weerkaatst stille gedachten een reis een blik van twee scherpe ogen en een duikvlucht
Een konijn in de gaten het lijf tussen de klauwen Een gil een kerm een stilte gebroken door het geklap van molenwieken weer hoog weer ver uit het zicht
En de zon schitterd Met een geur van verse vis net gebakken keer ik om en geniet
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Sorry voor mijn extreem late reactie. Maar bijvoorbeeld erg overbodige puntjes na elke zin bijvoorbeeld. Ik zet af en toe ook wel eens 2 puntjes na te zin om een pauze in te lassen.. Maar sommige zetten er echt 4 neer. Op hoofdletters mag gelet worden. Af en toe zie ik ook een fout in een nieuwsbericht staan. Ik reageer er dan maar niet op omdat ik weet dat het toch niet veranderd wordt. Ik ben er na enkele weken mee opgehouden. Verder is het irritant als iemand expres geen correct Nederlands gaat praten door overal zoals Larsjes op de vorige heel netjes weergeeft. Spellingsfoutjes in de reacties en in het forum even negerend. En overdreven veel Smileys, tsja.. Tot zover mijn gezeik ^^, |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het wordt wel veranderd (de artikeltjes) maar i.v.b. het systeem komen deze veranderingen niet bij de gebruikers aan die de pagina al gezien hebben. Een lastig probleem voor ons |
|
nietmeer
|
Tovenaar, dat is geen gezeik, zoiets doe je op de plee of in het wild, wel oppassen met loslopende kippen he Wat ik bedoel, op en aanmerkingen, aanvullingen, ze zijn altijd welkom |
|
|
Naja, dan is dat punt iig duidelijk gemaakt Als ik Ctrl+f5 doe, is die dan wel weg? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Tovenaar: ......Af en toe zie ik ook een fout in een nieuwsbericht staan. Ik reageer er dan maar niet op omdat ik weet dat het toch niet veranderd wordt........ Ik zie de laatste tijd veel meer foutjes, zinnen die niet aan mekaar zijn, zoals laatst: "gr sjatter" na een artikel, waarom worden deze dingen niet gewoon verwijdert? Het staat echt heel raar, of er word gewoon overheen gekeken of door de vingers gezien, maar dat kan toch niet? |
|
|
Als ik iets echt storend vind ofzo dan meld ik dat ook wel in het desbetreffende topic. |
|
Jannick Oudgediende
|
|
Jivebunny oud moderator
Neen, net weggehaald Jannick |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Gebruik mijn naam en ik kom. |
|
Jivebunny oud moderator
Sjatter is den bomb diegettie |
|
|
Haha Als je dat hebt weggehaald.. Ik zie het nogsteeds staan |
|
sjatter Oudgediende
Ik zal mijn naam er niet meer onder zetten, dan kan dat ook niet meer gebeuren. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Mmore: Het wordt wel veranderd (de artikeltjes) maar i.v.b. het systeem komen deze veranderingen niet bij de gebruikers aan die de pagina al gezien hebben. Een lastig probleem voor ons Lees hier de uitleg |
|
Jivebunny oud moderator
I know RSS |
|
Jannick Oudgediende
Quote Jivebunny: Neen, net weggehaald Jannick Zie het nog staan.. |
|
sjatter Oudgediende
Jivebunny kan hem alleen van de hoofd pagina afhalen. Niet uit het artikel. |