WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zolang je geen vage acties of opmerkingen maakt wel Akroma |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Als dat is wie jij bent, ben jij zó hartelijk welkom! |
|
nietmeer
|
Er zijn vast wel mensen gek genoeg om gezellig mee te doen Wees gewoon jezelf , dat is het belangrijkste. |
|
Akroma Senior lid WMRindex: 41 OTindex: 524 Wnplts: Rotterdam
|
Word dan goed mee omgegaan hier Iig hoeven jullie niet bang te zijn, kisten zal ik nooit dragen, en londsdale ook niet Alleen de kale kop klopt wel xD |
|
nietmeer
|
Wie wil er met mij vanaf Utrecht CS naar de bowling stuiteren? |
|
Kpuc Oudgediende
Mikke, als je bij t groot infobord gaat staan zijn er heel veel die lijn elf pakken |
|
nietmeer
|
Mikke: Op Utrecht CS verzamelen veel leden zich altijd, die dan gezamenlijk met de bus naar de bowling gaan . Dus je kunt je daar gewoon bij voegen. Je moet naar 'twee grote blauwe borden' gaan , waar dat ook al weer is weet ik niet meer . Een grote hal, dat is zeker Deze keer ga ik rechtstreeks naar het bowlingcentrum, dus... -- Kpuc was me al voor |
|
nietmeer
|
Dan mogen jullie me van de trein vissen, ben niet groter gewend dan Den Haag xD |
|
nietmeer
|
Zoals ik al zei , ik ga direct naar het gebouw , dus je zult iemand anders moeten regelen die op het juiste spoor op je staat te wachten |
|
Kpuc Oudgediende
Mikke, je pakt de roltrap omhoog en zoekt de kaartverkoop, daar zie je echt een wel heel erg groot bord met aankondigen van treinen dus t kan gewoon niet missen.. |
|
nietmeer
|
Okee... En een hoop stuiterende WMR leden hoop ik? *ziet zich zelf al oink-oink-oink met boogjes de roltrap op stuiteren* |
|
nietmeer
|
*knuft Mikke * alles komt goed als je onder het grote blauwe bord op Utrecht Centraal bent staat in de buurt van spoor 8, niet te missen |
|
Akroma Senior lid WMRindex: 41 OTindex: 524 Wnplts: Rotterdam
|
Mikke, ik zou het best willen doen, ware het niet, dat ik zelf ook niet weet hoe ik er moet komen |
|
Kpuc Oudgediende
Je kan natuurlijk ook een valiumpje vooraf nemen |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Misschien ga ik ook wel stuiteren |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Mikke, ik zal er waarschijnlijk wel weer lekker vroeg staan... Maar echt, als je de roltrap weet te overwinnen is de rest van de dag een eitje En dat grote blauwe bord is echt niet te missen Zelfs als je stuitert zie je dat @Noami: zolang je maar naar m'n armen toe stuitert |
|
nietmeer
|
Noom, jou ken ik tenminste al een beetje, samen stuiteren? dat wordt dan wel de lange en de korte Kpuc: Dan ga ik voor t oxazepammetje xD @Jers: okeej *gaat Jers vertrouwen* Maar ik vind t echt doodeng! PV: Roltrappen zijn gevaarlijk in mijn geval, vorig jaar heb ik nog mn vinger, hand en pols op eentje zwaargekneusd |
|
Kpuc Oudgediende
10 of 50 mg? |
|
nietmeer
|
Kpuc: 10 |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Peitje, en knuffel-stuitert jaja @ Mikke, jaah samen stuiteren Zie je het al voor je hahaa ik wel |
|
nietmeer
|
Mikke, als je zegt wanneer je op welk perron staat en ik ben al op Utrecht Centraal, zal ik je ophalen vanaf het perron zo'n lang persoon als ik is niet te missen |
|
nietmeer
|
@Noom: Ja ik ook, dan staan ze heel stom naar ons te kijken Jers: 12.53 op spoor 5a |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Mikke, hahaa dat ze dan maar mee stuiteren ofzo |
|
nietmeer
|
Stuiteren we uiteindelijk met zn 60en door Utrecht heen |
|
nietmeer
|
Mikke, ik zal er staan, mag ik je nummer btw voor als de trein vertraging heeft of als ik je niet kan vinden? |
|