Storingsmeldingen |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
Ja, we merken het. |
|
Buick Oudgediende
WMRindex: 5.640 OTindex: 1.132
|
Het is net Zwarte Kip advocaat, lekker langzaam |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.116
|
Ook ik merk het. Het verzenden gaat zo langzaam dat ik denk dat ik náást dat piepkleine knopje heb gedrukt..en weer...en weer... |
|
Sjaak Moderator
|
@Buick: Laat dat lekker maar weg. |
|
Buick Oudgediende
|
@Sjaak, de site is langzamer dus ik type ook minder snel. Ik pas me gewoon aan. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik heb een aantal extra cache actie aangezet in de hoop dat het hiermee wat sneller zal worden. Blijkbaar zijn er bij de laatste server update wat standaard instellingen aangepast waardoor caching uit is gezet. |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
Buick Oudgediende
|
Als ik nu ergens op klik dan springt die gelijk erop. Het is niet meer traag. |
|
Minion Oudgediende
WMRindex: 82 OTindex: 22.623
|
Het is nog steeds traag regelmatig. Nu net ook weer. |
|
Sjaak Moderator
|
@Minion: Ik heb het even nagekeken. Het ligt aan jouw provider. Diens netwerk draait op dikke stront. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.677 OTindex: 28.577
|
@Sjaak: @Minion: Goedkoop is duurkoop.. Ik zit bij XS4ALL en heb nooit ergens last van gehad. |
|
Minion Oudgediende
|
|
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.845 OTindex: 3.187
|
De site ziet er niet zo leuk uit op dit moment, alle artikelen staan aan de linkerkant en wat ooit aan de de linkerkant stond staat nu boven de artikelen, verjaardagen en jubileum zijn verdwenen. Heb de geschiedenis enz. al geleegd, heeft een van jullie dit ook of ligt het ergens anders aan? Ik heb het al door, ik zit met een nieuwe browser was even vergeten dat ik die aan het testen was. Het betreft CCleaner browser. Google Chrome is normaal. Laatste edit 17-11-2021 00:55 |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
@omabep: dat ken ik. een enkele keer gaat browser Opera automatisch naar de smalle versie. even reloaden en alles zit weer op zijn plaats |
|
Minion Oudgediende
|
Net een rijm gepost, duurde wel 20 seconden voordat het er was |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
"Nederlandse greep" op autodeur wordt verplicht in Verenigd Koninkrijk niet te openen bij mij: "Helaas geen berichtje gevonden" |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.006 OTindex: 93.469
|
@Madarian: ja, bij mij ook niet klik voor de engelse versie..___________________ Boete van 1.200 euros is iig behoorlijk hoog In deze uitdrukking heeft Dutch tenminste een positieve betekenis, in tegenstelling tot vele andere uitdrukkingen. " The swinging open car door also causes many injuries and even a few deaths in the Netherlands every year." ~ ja idd, ik ben ook wel eens gevallen door opengaande deuren (En vervolgens flauwgevallen in de HEMA bovenop een piramide van bussen haarlak) Laatste edit 31-01-2022 10:16 |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.116
|
@allone: Jij ook al? Nou ik ook, toen een dame uit haar auto wilde stappen terwijl ik er aan kwam op mijn fiets. Het litteken op mijn rechtervoet is na bijna 60 jaar nog altijd zichtbaar. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.006 OTindex: 93.469
|
@Mamsie: Blijkbaar wordt de "Nederlandse Greep" hier toch niet zo consequent toegepast Maar wij spreken over "lang geleden" ; ik geloof dat het nu bij alle autorijlessen geleerd wordt.. .. Of het dan ook in de praktijk gedáán wordt? Laatste edit 31-01-2022 11:00 |
|
Sjaak Moderator
|
Ik heb de fout hersteld. We moeten even wachten tot de cache is ververst om het zichtbaar te maken. |
|
tayyabaGhani
|
Visit Our Website for the Best Repairing Company in Dubai Edit Sjaak: Forget it |
|
Minion Oudgediende
|
Zal misschien aan mij liggen, maar WMR is op sommige momenten zoals traag als je weet wel |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
Minion Oudgediende
|
|
|
Minion Oudgediende
|
Waarom zie ik geen afbeelding, maar alleen het woord afbeelding in het aftellen met plaatjesspel? Dit was voorheen nooit En als ik op afbeelding klik dan gebeurt er niets Laatste edit 26-03-2023 07:34 |
|