iPhone developer gezocht |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Toevallig iemand ervaring met het bouwen van app's voor de iPhone? Of ken je iemand? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kan het niet gewoon met feeds?... sorry, ik heb geen iphone, en de enige in mijn omgeving met zo'n apparaat is een arrogante klootzak naar persoon . |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
wil je soms een app hebben waar alle nieuwsberichten van wmr in te lezen zijn of zo? |
|
Voogeltje Administrator
@glaasje: zoiets zouden we wel willen inderdaad. |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Sorry.. geen ervaring hier |
|
glaasje Erelid
@Voogeltje: als ik klaar ben met mijn huiswerk zal ik eens gaan zoeken;) |
|
glaasje Erelid
ik heb lopen te zoeken maar ik vond niks meer dan dit maar deze site is helaas ofline edit: ik heb toevallig nog deze site tegen gekomen. ik zal eens kijken wat ik hier me kan doen;) |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Developerlicense kost 90 euro per jaar (ofzo). Als WMR dat betaalt wil ik me er wel in verdiepen |
|
glaasje Erelid
ik ben al wat verder aan het zoeken mischien heeft youtube wat meer info;) edit: deze site is ook al ofline edit2: volgens mij heb ik het |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Zoiets dus?Glaasje, goed zoekwerk Al zal dat het ook niet zijn, denk ik |
|
glaasje Erelid
bedankt het was niet makkelijk edit: ik heb nu alleen nog een logo nodig iemand? edit2: hier is de app alvast doei |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik gebruik een RSS feed lezer waar ook WMR in staat,,, als het alleen de functionaliteit bied om laatste berichtjes te lezen,, dan zie ik de benefit niet zo voor mij dan feedlezer heb ik mooi 9 feeds die ik interessant vind en kan ik ze vanuit een app allemaal langs zoeven,, alleen bright heb ik aparte app voor omdat die veel meer functionaliteiten heeft - - - als men nou een betere manier bied om te bloggen ik mis de sleep bar in de iphone om terug te gaan naar boven als ik onderaan ben met typen dat wordt niet ondersteunt is dat java of iets dergelijks? |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
is het niet mogelijk (of later in evt updates) om een menutje te maken onderin zoals je vaker ziet met artikeltjes, forum en blogs (en mail..?)? of denk ik nu aan het onmogelijke? maar ik heb helaas ook geen kennis om te creeëren |
|
glaasje Erelid
ik helaas ook niet daarom was ik op zoek naar een app generator;) |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Misschien de moeite waard om eens te kijken op het forum van Iphoneclub.nl, daar zitten redelijk wat developers.. volgens mij |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Gimmie a Mac |
|
glaasje Erelid
Quote Mmore: Gimmie a Mac gimmie a linux |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
gimmie an IBM Roadrunner petaflop ftw |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik kan misschien wel wat maken voor de Symbian OS... Maar of je daar wat aan hebt... |
|
LuckyMe Erelid
WMRindex: 86 OTindex: 1.897
|
Quote Mmore: Gimmie a Mac Gimmie a winning staatslot |
|
|
Quote glaasje: ik ben al wat verder aan het zoeken mischien heeft youtube wat meer info;) edit: deze site is ook al ofline edit2: volgens mij heb ik het Heb je ook nagepluist hoe je die app in de appstore zodat ze gedownload kunnen worden?;) |
|
Voogeltje Administrator
@glaasje: Appmakr ken ik al inderdaad, daar zitten alleen wel wat beperkingen aan... |
|
nietmeer
|
Ik zal eens rond vragen ken een paar die er misschien mee bezig zijn. kan niks garanderen mocht ik een paar vinden, dan zal ik je een mail sturen. |
|
|
Ik heb die api bekeken. T steekt niet zo heel ingewikkeld in elkaar. Het is snel onder de knie te krijgen |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
komt er dan ook een blackberry app? |
|