Enkie stopt als Moderator |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Na 3½ als moderator voor WaarMaarRaar heeft Enkie besloten om haar functie in elk geval tijdelijk neer te leggen. Met haar studie merkt ze dat ze onvoldoende tijd overhield om zich bezig te houden voor WMR. Via deze weg wil ik haar, ook namens het team, nogmaals bedanken voor de inspanningen die over deze periode verricht zijn. Ze zal binnen het team zeker gemist worden!
Comment Mmore: Zoals altijd zullen wij, wanneer nieuwe moderators nodig zijn, zelf mensen vragen. |
|
nietmeer
|
Is het nog te vroeg om naar een baantje te hengelen? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Neuh, solliciteer maar lekker |
|
vladimir Oudgediende
WMRindex: 1.667 OTindex: 12.023
|
jammer
Banaal te vroeg |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Banaal: Is het nog te vroeg om naar een baantje te hengelen? Als je dat heel graag wilt kan je een een mailtje sturen naar mij en dan wil ik dat best intern doorspelen maar we hebben altijd het beleid gehad om zelf mensen te vragen en dat zullen we ook zeker aanhouden! |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Wat jammer nou voor Enkie ook Toch.... Enkie, Bedankt voor de goede service als een Moderator! |
|
nietmeer
|
Was maar een flauw geintje, ik zal wel de laatste zijn op de nominatie lijst als die bestond . Maar houdoe en bedankt Enkie! |
|
nietmeer
|
Wat jammer nou voor jullie en voor Enkie Enkie, Bedankt voor de goede service als een Moderator en we zullen je vast nog wel op WMR spotten |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Have a nice life |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Jammer dat je moet stoppen, bedankt voor het werk dat je voor ons & WMR hebt gedaan, en veel succes met je studie! |
|
nietmeer
|
Zal vast geen makkelijke keuze geweest zijn Enkie... maar first things first en het het is geen definitief vaarwel. Hopelijk vind je tzt weer tijd en ruimte voor moddereten Hoe dan ook succes! |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Jammer Enkie, dat we je als moderator moeten missen. Veel succes met je studie en hopenlijk krijgen we van tijd tot tijd nog wel een levensteken van je. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
dank voor alle energie die je in WMR hebt gestopt! |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Bedankt Enkie voor alle dubbelposts, hoofdletters en andere dingen die je gecorrigeerd hebt. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Banaal: no offence maar inderdaad, ik zou jou nooit als moderator willen zien bedankt enkie, voor al het harde werk dat je hebt verricht |
|
nietmeer
|
Veel succes met je studie Enkie! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Ik denk dat niet alleen de mede-moderators onze Enkie zullen missen Natuurlijk wil ook ik haar bedanken voor haar geweldige inzet de afgelopen jaren, en wens haar al het beste toe |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik lees nu pas dit topic Hopelijk tot snel weer, Enkie. Jammer maar we snappen het Nu mis ik mijn medestander tegen de mannenmodjes helemaal |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik lees het ook nu pas Het was wel een beetje te verwachten, maar je zal zeker gemist worden als modje Enkie Bedankt voor alle tijd die je hierin gestoken hebt! Het zal raar zijn je in het groen te zien |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ons Enkske wordt weer normaal Naja, ze was een goed modje. En nu weer een gewoon leuk lid |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Luna: misschien wordt het weer een vrouw Enkie bedankt! |
|