WMR upload gesloten |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Delenn: Je hoeft toch ook niet naar die plaatjes te kijken? Niemand vraagt erom hoor |
|
|
nietmeer
|
Flickr is gewoon elitair dus |
|
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
maar je komt ze wel tegen op je homepagina Dreamer, andere foto's worden willekeurig gefeatured en als daar dan allemaal kiekjes tussen staan die niet zijn gemaakt om te beoordelen, dan wordt dus je homepagina continu vervuild en heb je minder kans mooie/bijzondere foto's (of nieuwe contacten) tegen te komen. En daarnaast blijft het feit dat je account gedelete kan worden Photobucket werkt net zo snel en makkelijk, dus doe het gewoon vanaf daar. Doe ik ook voor mn blogs @banaal; flickr heeft gewoon een ander doel. |
|
|
nietmeer
|
@Delenn: Wat een flickrs zijn het zeg |
|
|
Madelief Erelid
WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
flickr is niet een verzamel site voor je foto's. Het is een site waar je feedback krijgt enzo. Dus niet handig om flickr te gebruiken, als je er verder niks mee doet (en foto's moeten altijd van jezelf zijn). |
|
|
Delenn Oudgediende
Kijk, iemand die het doel van flickr ook begrijpt |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik gaf Flickr als voorbeeld omdat de foto-emmer en plaatjesschuur traag zijn en dat bij teveel dataverkeer ze de plaatjes niet meer willen weergeven. Nogmaals, het beste is om gewoon drie tientjes aan een eigen domein te spenderen, dan ben je van al t gedoe af |
|
|
Delenn Oudgediende
kpuc; ik heb bij photobucket nog nooit problemen gehad maar die 3 tientjes heb je gelijk in;) |
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ik gebruik Flickr niet eens Ik vond alleen de reactie wat bot |
|
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Kpuc: Ik heb al een eigen domein, ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik daar fotokes op kan zetten. |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Tinypic is ook een perfecte uitweg, en inderdaad beter dan Flickr. Flickr is gewoon leuk voor mensen die mooie plaatjes schieten, en willen weten wat ze nog kunnen verbeteren, of wat mooi is enzo Kolleke: Je kan daar PHP apps voor installeren enzo. Neem bijvoorbeeld Coppermine Gallery |
|
|
Delenn Oudgediende
was absoluut niet bot bedoeld hoor Dreamer met vervuilen bedoel ik niet dat de foto's/plaatjes van slechte kwaliteit zijn ofzo, maar zoals ik later uitlegde dat je ze niet post om te worden beoordeeld, op die manier vervuilen;) |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Kolleke: Kpuc: Ik heb al een eigen domein, ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik daar fotokes op kan zetten. Je hebt niet alleen een domein nodig, maar ook ruimte. Vaak als je zoals afsluit krijg je toegang tot die ruimte via FTP. Via een programma als "Filezilla" (gratis) kan je dan bestanden van jouw PC naar jouw ruimte uploaden. Uitleg.. |
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ik weet zelf ook wel het doel van Flickr, maar ja, het kwam gewoon bot op mij over Ik weet nu dat je het niet zo bedoelde! Ik ga naar het café Sjaluutjes! |
|
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
@Mmore: Dank je, ik kan het wel bij onze bedrijfs-website, maar niet bij mijn eigen domein, heb ik net gezien... |
|
|
nietmeer
|
Ik zal er morgen dan maar mee aan de slag gaan want ik schrok me een hoedje Thumbnail kapot ik dacht al |
|
|