Update Android app |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Goed nieuws! De tweede versie van de WMR Android app is nu te downloaden! Op locatie na is de app nu volledig functioneel inclusief beelden en reacties!
Hebben? Zoek naar WaarMaarRaar in de Android Market! |
|
|
Knack Erelid
WMRindex: 1.737 OTindex: 333
|
Ga ik testen Ik ben benieuwd |
|
|
lonewolf Erelid
WMRindex: 1.506 OTindex: 919
|
Ga ik ook binnenhalen. en effe testen. |
|
|
nietmeer
|
Geen opties om reacties achter te laten? Of een widget? |
|
|
lonewolf Erelid
|
@Voogeltje: mijn complimenten ziet er goed uit. werkt snel. de reacties zien er ook het zelfde uit als op de computer. Thanx |
|
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Ik vind dat de app wel veel permissies nodig heeft.
Mijn ontvangen SMS berichten?? Mijn ontvangen telefoontjes inclusief de persoonsgegevens??? Mijn persoonlijke gegevens??? Toegang tot mijn extern geheugen??? enz...
Is dat allemaal echt nodig? GPS, camera en internet verbinding lijk mij voldoende.
Ik wacht nog even...
|
|
|
skyhunter Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 4 Wnplts: skyhunter T S |
Teveel rechten voor deze app. Internet toegang is alles wat nodig is.. Sorry nee niet aan mijn contacten Geen sms ontvangen ( dit kunnen ook betaalde smsjes zijn ) Mijn gegevens inlezen enz enz.... lijkt me wel een top app maar dan meer voor de maker..... |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Heb 'm ook geïnstalleerd, en waarom heeft de applicatie ZOVEEL rechten nodig? Je hebt voor zo'n applicatie echt niet mijn persoonlijke gegevens, contacten, smsjes en zo nodig... |
|
|
Voogeltje Administrator
Sorry voor dat gel*l met die rechten, ik maak gebruik van een standaard dienst om de app te bouwen en daarbij kan ik niet aangeven wat wel en niet nodig is. |
|
|
Voogeltje Administrator
Het aantal permissies dat de app nodig heeft is nu terug van 14 naar 4! Update per direct beschikbaar! |
|
|
Jannick Oudgediende
YES! Dank je |
|
|
lonewolf Erelid
|
@Voogeltje: De app voor android geeft geen reacties meer weer, alleen een rare melding: var gajsHost = (("https:"==document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); document.write(unescape("%3Cscript src='" + gajsHost + "google-analytics.com/ga.js'type='text/javascript'%3e%3c/script%3e")); var papeTracker = _gat._getTracker("UA-157329-29"'); papeTracker._trackPageview('/phoneapp/Tsunami-hond_Ban_met_bazin_herenigd'); Uiteraard spel fouten voorbehouden en het laatste stukje(titel van het artikel) is bij een ander artikel dus ook anders. En de smilies die in het stukje voor komen, tja dat doet WMR zelf je moet ze lezen als zijnde getyped en niet de smilies Hopelijk kan je er iets mee |
|
|
Jannick Oudgediende
Ik vraag me af waarom er zoveel data wordt opgehaald. 55 kilobyte vind ik nog redelijk veel, zeker als ik eerst alle headlines bekijk qua blogs. Qua content zou je veel beter iets kunnen doen als: SELECT id, userid, titel, LEFT(`inhoud`, 100) AS inhoud FROM blogs LIMIT 10. Dan heb je de eerste 100 karakters van de inhoud, daarna kan je pas doorklikken en wordt de rest van de tekst opgehaald. Veel efficienter denk ik. Ook is de datumnotatie verwarrend met " Sun, 01 May 2011 14:47:05 +0200" Verder vind ik het Blogger-icoontje stom als icoontje om blogs te categoriseren, maar dat is mijn mening Verder, "WaarMaarRaar" , Lokaal, Blogs en Beelden kan ook onder de menu-knop, nu heb je linksonderin een knop waarna je het pas ziet, of als je op de Menu-knop klikt en dan "Sections" aanklikt, nogal omslachtig vind ik Hoop dat je er wat mee kan, en dat 't mogelijk is in de appmaker |
|
|
nietmeer
|
Ligt het aan mij of kan ik de app niet meer downloaden in de market??? Kan het iig niet vinden...
Edit: laat maar...je moet er voor zorgen dat je bij leeftijdsniveau alle apps laat zien...anders vind ie m niet... |
|
|
Bamboo Erelid
WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Ik wacht nog even op de iphone app... of loop ik alweer achter |
|
|
nietmeer
|
Heb sinds kort een ''Android Tablet'', kan niks downloaden omdat er geen accounts/telefoons gekoppeld zijn. |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@marcooooow: moet je dan niet gewoon een gmail account aan je apparaat koppelen? |
|
|
nietmeer
|
Davh11: Heb ik gedaan maar het werkt voor geen meter. Ook google weet het antwoord niet. |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
marcooooow: je start 'm op, je wilt naar de market en daar krijg je wat voor melding? |
|
|