WMR bowling 14 |
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Luna, heb je de goede folder wel? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zuwe, 26 april tot 8 mei geloof ik Ik had aangemeld en weer afgemeld, maar ga nu gelijk weer aanmelden |
|
Zuwe Oudgediende
|
Ook de Blokker-folder dus??? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik schrok al meis dacht: 'het zal toch niet ingetrokken zijn' ? |
|
Luna Moderator
Blokker is voor 2 personen en dat is dan toch duurder helaas. Jammer dat er niemand in Breda woont |
|
Zuwe Oudgediende
|
Neem je Twaggy toch mee |
|
Luna Moderator
Nee, ten eerste is zijn vader jarig en Twaggy weet nog niet dat ik niet meega en de hond kan niet heel de dag alleen |
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Anoek: maar de meesten van WMR wonen vast wel bij iemand in de buurt die wel een ov shitkaart hebben , dus zouden altijd nog bij hun op de kaart mee kunnen reizen met 40%korting. alleen wat jammer dat er verder geen mensen uit het hoge noorden naar de bowling komen , moet ik maar weer alleen reizen . |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Ja dan moeten ze maar niet zo dom zijn en het op mn verjaardag plannen |
|
Luna Moderator
anoek, ik ben vijf mei jarig en ik ga altijd rond die tijd naar een bowling |
|
Relpa Oudgediende
@FD, Trudie komt uit Franeker is dat een eind uit de richting dan ? *M'n aardrijkskunde lessen zijn antiek/verjaard* |
|
Anoek Erelid
@LunaOok al het óp je verjaardag is? |
|
Luna Moderator
Ik vier mijn verjaardag niet meer sinds de big 30 |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Luna: jij bent toch pas 24 |
|
Luna Moderator
Ja, zoiets ben ik al paar jaar,ja |
|
Anoek Erelid
@LunaOh Ik wel! Maar ik ben ook nog lang niet bij de big 30, dus misschien is dat het wel |
|
Luna Moderator
Alleen ben je wel op je best op je 31ste, dus das weer een voordeel Dat hoorde ik van de week op tv in ieder geval |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Anoek: dat is wel jammer ja , maar ja dan de volgende keer maar mee toch? ik weet zeker dat ze het nooit op mijn verjaardag zullen plannen . @Relpa: hmm ja als het goed is moet ze via leeuwarden reizen, maar ja weet ik zo niet , hou me nooit bezig met het OV , ik kijk alleen naar de reizen die ik zelf maak en je moet elkaar ook maar net kennen op WMR , anders weet je het ook niet van elkaar . |
|
Luna Moderator
@flyingdutchy, ben je met Kerst ofzo jarig |
|
Relpa Oudgediende
FD, vorige keer was ze er ook en vragen staat vrij toch |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Luna: haha nee dat niet hoor . in de zomervakantie , dan plannen ze het toch niet, want dan is vast meer dan de helft van WMR op vakantie . ow en dit jaar hou ik mijn verjaardag toch al niet op de dag zelf dus maakt ook niet uit XD. @Relpa: hmm oké dat wist ik niet XD, niet iedereen gesproken daar , maar ja kan altijd ja , maar zag net ook dat delevene mee gaat, dus die kan ook altijd nog erbij . |
|
Luna Moderator
Wij doen altijd verjaardagen in het weekend, dusssss Door de week vieren vind ik niks, dan kan niemand drinken enzo |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Luna Moderator
Relpa, leuk dat ik je weer ga zien |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Luna: ach ja als het vakantie is maakt het niet uit wanneer je het houdt , maar ja kan ook het weekend na mijn verjaardag het niet houden , want dan ben ik @ Lowlands . @Relpa: nou ja hij staat in de lijst nu, dus lijkt me wel , snap alleen de conectie niet van hou hij met kammie wil reizen , want die heeft niet bij zijn naam staan van dat ie in friesland is dan . |
|