T-Shirt ontwerp wedstrijd |
nietmeer
|
@Naaoomii: zoek dan nog 2 mensen om jou ontwerpen in te sturen, dan zien we ze alle vier |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb wel een leuk idee, maar hoe ik dit ga ontwerpen wordt heel lastig |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
positivily: hahahaha ja ja dat is pas gek hahaha |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Ik ga niets ontwerpen, ben niet echt creatief en volgens mij wint Nono dit op haar sloffen! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Leuk Heel veel succes, ontwerpers |
|
Naaoomii Oudgediende
@ MC, nee er zullen vast betere ontwerpen tussen zitten maar ik vind het zooo leuk om te doen he En ik vind ze wel leuk maar ik weet niet hoe het zit met de rest van wmr-ers Ik heb een hele aparte stijl denk ik Dus probeer nou maar gewoon Pfff nog steeds het dilemma.. welke welke.. |
|
Naaoomii Oudgediende
Ik wil de spits best afbijten maar weet nog steeds niet welke |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als Nono wilt winnen, zal ze toch iets in moeten zenden. Bij gebrek aan andere inzendingen win ik. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@PW, Heb je't Kristal nou wat verder uitgewerkt ? edit: excuus kerel had eerst moeten kijken maar er mist een 'n' achter 'vele' zijn al voor gegaan |
|
Naaoomii Oudgediende
Lol hahaha ik weet het nog steeds niet, weet je wat.. ik doe degene waarvan ik denk dat het meest bij deze wmr leden past Pffff ff kijken.. edit: Zal ik niet een blog maken en daar jullie laten kiezen uit de 4?? Mag zeker niet ? |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Nou, ik heb mijn versie nu ook geupload |
|
nietmeer
|
Ziet er leuk uit , als je ook nog de uitspraak volgens het IPA erbij had kunnen doen was het helemaal compleet geweest . |
|
nietmeer
|
|
|
Wilco Oudgediende
Let wel dat ik voor de Waar / Maar / Raar / .nl in het lijstje het 'officiële' lettertype heb gebruikt |
|
nietmeer
|
dat heb ik gezien je hebt 'je ziet:' niet ingevuld |
|
Wilco Oudgediende
@Jersan: klopt, wat moet ik daar invullen dan Je ziet toch al dat het mijn upload is... edit: Al mijn slechte spelfouten verbeterd edit 2: Ik heb bij mijn shirt even de 2de betekenis van 'maar' even op de nieuwe regel gezet |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote @Naaoomii: Lol hahaha ik weet het nog steeds niet, weet je wat.. ik doe degene waarvan ik denk dat het meest bij deze wmr leden past Pffff ff kijken.. edit: Zal ik niet een blog maken en daar jullie laten kiezen uit de 4?? Mag zeker niet ? Zou niet weten waarom dat niet zou mogen eigenlijk ? Is jouw blog toch gewoon zien als een 'eerste selectie ronde' |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@Wilco: Jouw ontwerp is cooooool |
|
Wilco Oudgediende
|
|
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Ik heb een kleine poging gedaan xD |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
De eerste binnenkomers zijn al leuk, dat belooft nog wat |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Ik heb wel een ideetje... |
|
Naaoomii Oudgediende
Haha die van Wilco was ook één van mijn ontwerpen maar dan zwart op wit Die hoef ik er dus niet meer op te zetten |
|
Wilco Oudgediende
|
|
Naaoomii Oudgediende
|
|