Het WMR shirt |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
nietmeer
|
Ik zie alleen maar de achterkant?? |
|
JaapB Erelid
WMRindex: 1.153 OTindex: 3.217 T |
pearlypuck: Dan moet je even op het kleine fotootje klikken. |
|
nietmeer
|
@JaapB: Thx. ! Ik zie het nu ook - was net anders?!? |
|
Voogeltje Administrator
Ik heb stiekem ook een WMR mok er bij gezet |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hmmm... de prijzen liegen er niet om |
|
Voogeltje Administrator
@emmertje: dat is inderdaad jammer, maar ik heb van veel mensen het verzoek gekregen of het shirt nu ook in meer uitvoeringen beschikbaar zou komen en dat is helaas alleen op deze manier mogelijk. |
|
nietmeer
|
@emmertje: dacht ik ook even, maar het damesmodel is wél heel erg leuk!! Nog effe sparen Quote @Voogeltje: Ik heb stiekem ook een WMR mok er bij gezet Die hadden we op de een of andere manier al in "anteprima" gezien |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Het T-shirt vind ik niet zo interessant door de prijs, maar zo'n RVS WMR-mok vind ik wel heel hip |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Er staat ook een van kleur veranderende mok bij. Spannend! |
|
nietmeer
|
@ledi: zoiets heet een glas |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Tazmanian Devil: Als dat bedrijf het een mok noemt, wie ben ik (zijn wij) dan om dat tegen te spreken? |
|
nietmeer
|
|
|
MuseMatt Oudgediende
|
Mm als ik hem zie dan zou ik het ook een mok noemen hoor |
|
nietmeer
|
26 euro voor het shirt? |
|
Voogeltje Administrator
Vailan: hangt er vanaf wat je kiest, er is een goedkopere optie. |
|
nietmeer
|
"Gewoon" een L, zwart , herenvariant . Kost dat? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Vanaf 13,75 met goedkoper shirt optie; 16,75 eenvoudig shirt, met alle kleuropties. Veel keuze dus |
|
nietmeer
|
Het vorige shirt was gewoon 10 euro . |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Vailan: je hoeft hem niet te kopen hoor. Ik vind het stiekem wel leuk dat er nu zoveel opties zijn, dan kun je ook in een groen WMR shirt lopen of een longsleeve (zwart/wit, erg mooi vind ik die!). Maar ik snap je frustratie, ik vond het zwarte shirt ook wel aan de prijs maar daar kan Voogeltje niets aan doen. |
|
Voogeltje Administrator
Vailan: de shirts die ik zelf verkocht waren volledig tegen de kostprijs exclusief de uren die ik er aan kwijt was, dit is een commerciële club en dus duurder. Ik krijg 10% van de verkoop (daarvan gaat 30% naar de belasting) en daarvan betaal ik de shirts van Wilco (5 stuks). |
|
Voogeltje Administrator
Ik heb hier nog wel een 10% kortings code: SHAREMEOFFER |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Jammer dat ik daar niet met Ideal kan betalen *Dacht dat dat overal inmiddels wel ingeburgerd was* *Ik heb een mega-wantrouwen tegen 'credit-cards of PayPal* |
|
MuseMatt Oudgediende
|
PayPal is in mijn ervaring wel veilig, maar ik snap je wantrouwen, ik had er in't begin helemaal niets mee! |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@MuseMatt, ik ga wel op zoek naar iemand die er een gewone zwarte 'large' voor me kan bestellen en dan betaal ik diegene wel via de bank *Heb geen zin om allerlei capriolen uit te halen en ga zéker geen credit-card aanvragen voor een shirt* edit: en dan betaal ik wel wat extra voor de service is alleen maar voor m'n eigen gemak immers mag bést wat kosten |
|