WMR bowling 15 - 22 oktober |
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Quote @MuseMatt: maar dan de vraag: wat doe je aan op zo'n dag Mensen kijken, kletsen en drinken, eten |
|
Scary Erelid
WMRindex: 890 OTindex: 1.519 S |
@ Zuwe jaja dat is altijd goed ja hahaha!! |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Zuwe: nog even goed lezen wat ik schreef Maar je hebt wel gelijk wat je aan't doen bent op zo'n dag |
|
Zuwe Oudgediende
|
|
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@MuseMatt: Teun en ik gaan ook vanuit Nijmegen. Misschien een idee om op het station daar af te spreken ergens? We waren trouwens van het weekend bij café Samson maar ik had je nummer niet dus kon je niet even smsen dat we d'r waren haha |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Nou dat is onhandig van je Maar uuh, hoe laat wilden jullie vertrekken? De trein van 11:40 leek mij wel wat, maar dat is vooral omdat ik er op tijd wil zijn Overigens rijd er nog iemand mee |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Denk da'k niet komen kan |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@MuseMatt: ja ik weet het!! Volgende keer meld ik het gewoon op je Facebook haha! De trein van 11:40 vind ik wel goed hoor. Ik zal het even tegen Teun zeggen, nu moet ie vroeg zijn nest uit En uhhh, dat weet ik! Heb die iemand net op Facebook gesproken Yeay! |
|
nietmeer
|
Heb ik het nou verkeerd begrepen? Het begint toch pas om 13.30? Waarom wil iedereen dan al zo vroeg voor de deur staan? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het is handig om rond 12.30-12.45 op het station aan te komen, zodat iedereen tussen 12.45 en 13.00 samen richting de bussen kan gaan (als je met de trein komt dus) |
|
MuseMatt Oudgediende
|
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
en je bent de enige niet |
|
Zuwe Oudgediende
|
Ik kom dus |
|
MuseMatt Oudgediende
|
|
|
Zuwe Oudgediende
|
|
|
|
Solly, kan niet komen, afspraakje in het Krankenhaus die dag |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Morgen veel fotocamera's mee nemen! Er moeten weer lekker veel foto's gemaakt worden |
|
|
Ik moet bloedprikken, niet daten. |
|
nietmeer
|
@Sophiesticated: Bloed prikken is snel gebeurd. Kun je daarna naar de bowling komen |
|
|
@Grouse: Maarmaarmaar, ik moet natuurlijk ook aan mijn huiswerk en alles en monsieur en madame zullen niet blij zijn om mij naar Utrecht te moeten brengen (die laten mij voor geen goud alleen bij allemaal mensen waarvan ik een aanzienlijk deel niet ken en eigenlijk niemand heel persoonlijk en nog nooit gezien heb en zo ) en na het bloedprikken ben ik altijd een wrak en en en... |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.033
|
@Sophiesticated: Doen we volgende keer toch wel gaan?? Ik moet voor mijn sportclub bardienst draaien en zal er ook niet zijn |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Quote @DreamerTje: Morgen veel fotocamera's mee nemen! Er moeten weer lekker veel foto's gemaakt worden komt goed edit: ja, er zit nog leven in |
|
nietmeer
|
Komen maar weinig mensen |
|
nietmeer
|
Banaal: Klein maar select gezelschap |
|