Naamswijzigingen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Theetjen, zie t nu niet ineens zwartwit, er zijn er meer met naamsverwijzigingen Incluis mezelf Jersan > Txerseu en die wil ook weer naar Jersan, het is de zomer wie ons wakker schudt en ons laat zien wie we zijn, en daar mag op worden geproost, met een kwinkslag, grap maar nooit kwaad bedoelt. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@MC, plagen is wat anders dan pesten, word zelf ook 24/7 geplaagd en je moet ergens tegen kunnen hoor Ik weet even geen naam voor jou |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Kpuc Je bent geweldig! Dat vind ik nou echt, oprecht een leuke uitspraak. Enkie -> Inspiratieloos. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote RonHunter: Alleen met spammen kun je hoge OT's krijgen toch Weet jij alles van hè Ron? Ik bv spam nooit. Ik geef altijd inhoudelijke reacties |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Txerseu -> Jersan |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
welkom terug Jersan |
|
nietmeer
|
Jersan is terug |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Namen komen, namen gaan Maar den emmer zal altijd blijven bestaan Trouwens, Jersan is veel leuker dan Txerseu Quote Giovanni: Ik bv spam nooit. Ik geef altijd inhoudelijke reacties Ja tuurlijk |
|
Furtaxx Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 3 S |
Zou mijn naam in het vervolg: Haan mogen zijn en anders Kip En als die allebei al bezet zijn moet het maar: Naamloos |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Furtaxx: Zou mijn naam in het vervolg: Haan mogen zijn en anders Kip En als die allebei al bezet zijn moet het maar: Naamloos Hihi, je hebt nog bijna geen reacties en wil al veranderen |
|
Quote Kameleon: Quote Furtaxx: Zou mijn naam in het vervolg: Haan mogen zijn en anders Kip En als die allebei al bezet zijn moet het maar: Naamloos Hihi, je hebt nog bijna geen reacties en wil al veranderen Inderdaad, had hier al een tijdje geregistreerd, maar nooit wat mee gedaan, En dit was me oude game naam die nu vreselijk is |
|
Kameleon Oudgediende
Haha, ik vind de naam wel leuk eigenlijk |
|
Quote Kameleon: Haha, ik vind de naam wel leuk eigenlijk Haha Smaken verschillen he |
|
nietmeer
|
Haan en Kip zijn nog niet bezet volgens de ledenlijst dan Halvekip dan weer wel |
|
Kameleon Oudgediende
Ja, zeker wel Gelukkig maar |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@KameleonWordt het niet eens tijd dat jij je naam weer veranderd? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Furtaxx: als je verzoek serieus is, kun je ipv dat beetje account dat je tot dusverre hebt opgebouwd, net zo goed een nieuw account aanmaken. (Ik hoop niet dat ik nou op mijn kop krijg van Voogeltje ) |
|
Kameleon Oudgediende
Linctus, nee hoor |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.332
|
Voor al die mensen die steeds hun naam willen wijzigen even een welgemeend advies: Neem nooit een tattoo, want binnen een half jaar heb je er spijt van en moet er iets anders op komen te staan! |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote emmertje: Quote Giovanni: Ik bv spam nooit. Ik geef altijd inhoudelijke reacties Ja tuurlijk Niet dan? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Giovanni, jouw reacties zijn altijd voorzien van informatie, hoe weinig ook. Informatie is inhoud, dus je hebt helemaal gelijk |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dat zei ik toch?;) |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Zou mijn naam samenfelix in SamenFelix mogen worden gewijzigd? vind het veel leuker staan met die hoofdletters, samenfelix is zo 'plat' als je begrijpt wat ik bedoel.. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Ik dacht dat het 'Sam en Fenix' was |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Wordt dit blog eigenlijk nog wel bezocht door Voogeltje of Mmore? Ik vind het zo raar dat ik nog steeds geen enkele reactie van een administrator heb gekregen.
Zal ik anders een mailtje sturen..? |
|