Kleine verandering aan de layout |
nietmeer
|
@Taz: Meer regelafstand en het ziet er magertjes uit. Komt vooral door de contrast met de dikke letters. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
|
|
nietmeer
|
Alev: die regelafstand dat zal het idd wel zijn De dikke letters waren en zijn me nog steeds niet opgevallen |
|
beste-spellen Senior lid WMRindex: 11 OTindex: 270 S |
Alev: F12 > Documentmodus: standaardinstellingen voor Internet Explorer 7 en alles is weer zoals vanouds. |
|
nietmeer
|
bam, hij doet het bij mij, en goed! Wel wennen Godsamme... |
|
nietmeer
|
DEvH: We don't like change... |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Alev: het hele leven is constante "change". |
|
nietmeer
|
Ligt het aan mij, of hebben meer mensen er last van dat er bij opmerkelijke beeld een stuk wegvalt? |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
bij mij klopt het menu iig niet.. "opmerkelijk beeld"? of is "opmerkelijke beelden" te breed?
bij opmerkelijke beelden is niks mis(firefox 15) |
|
nietmeer
|
Ik heb er wel last van, het staat allemaal in 1 lange horizontale lijn.... Erg irritant |
|
nietmeer
|
zouden dan nu ook eindelijk alinea's in de artikelen kunnen worden toegevoegd? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Jersan: al begonnen ze maar op een nieuwe regel (dus zonder tussenruimte) zou inderdaad al een verbetering zijn. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Beelden doet het ook niet |
|
pizzabakker Erelid
WMRindex: 2.027 OTindex: 1.479 S |
Bij mij doet 'Beelden' het soms wel en soms staan alle foto's op een rij, die aan de rechterkant het scherm uit loopt. En de afstand tussen de regels op de voorpagina is nogal groot. Is dat de bedoeling? |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@pizzabakker: Dat probleem heb ik ook, dat die rij buiten beeld loopt. En de regelafstand wordt nog naar gekeken, weet niet hoe dat zat |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
@Kameleon: Ik had dat ook even in Firefox, maar als ik dan weer op Alles klikte werd het weer normaal. |
|
nietmeer
|
Klopt het dat er op thumbnails bij beelden geen icoontje meer staat of het een foto of video is? |
|
pizzabakker Erelid
WMRindex: 2.027 OTindex: 1.479 S |
Mikke: dat zie ik inderdaad ook niet meer. Wel jammer. |
|
nietmeer
|
Ja indd, dat vind ik juist zo handig omdat ik meestal alleen maar foto's bekijk en geen filmpjes. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
@Mikke: Je kunt toch selecteren op Alleen Filmpjes of Alleen Foto's? |
|
nietmeer
|
Ja dat is dan wel weer waar xD |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.116
|
@beste-spellen: Heeee, bedankt, ik vond het ook al vreselijk er uitzien!!! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Het is mij een raadsel wat er mis gaat bij beelden maar ik ga er zsm even induiken. |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
De nieuwe layout van het forum vind ik minder mooi, maar over smaak valt niet te twisten. Er is echter een klein detail dat het nog iets minder mooi maakt: bij het topic "Laatste topics waarin jij een reactie hebt geplaatst" worden de titels van de topics nog op de ouderwetse manier weergegeven in IE9. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Madarian: Gebruik dan ook eens een goede browser ipv die IE bagger |
|