Kleine veranderingen |
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Voogeltje: account gebruikersnaam laatst actief in 1970 of 2070?? váág terug ontopic: handige functie, hoop dat het snel wat beter werkt |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote @Voogeltje: Ook maar even de quote functie aangepast zodat daar je naam goed in komt te staan. Ook handig voor het @ jouw naam overzicht. Helemaal netjes, goed bezig Voogeltje FrankB: Dat wil zeggen dat hij niet echt online is geweest, dus dan komt de standaarddatum van PHP bovenzeilen: 1-1-1970 Edit: Boven dit topic staat een lange rij met letters |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zal wel een kwestie van 'wennen' zijn maar ik heb na een kwartiertje nog steeds het idee dat er mensen overdreven druk met 'color' tags in de weer zijn geweest Weird |
|
Kameleon Oudgediende
Voogel, misschien nog van 2002-2010 even 2011 maken |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
|
|
Kameleon Oudgediende
@Voogeltje: Netjes Is't trouwens niet makkelijk om het dynamisch te doen met PHP? Dan een variable die de date("Y" ) aangeeft en die laten echoën? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
super voogel beste wensen iedereen (nogmaals ) |
|
Voogeltje Administrator
@Kameleon: kan inderdaad, maaar dan moet je dat bij elke pageview doen en dat is eigenlijk zonde |
|
Kameleon Oudgediende
Voogeltje, zonde qua reactietijd enzo van de server neem ik dan aan? Kun je dan niet een script instellen dat hij dat pas echt op 01-01-20.. doet? 't Is maar een idee hoor, lijkt mij makkerlijker voor je om te doen. |
|
GliceEsther Senior lid
WMRindex: 555 OTindex: 22
|
Over die naam links, is't dan niet handiger om te linken naar de reactie waar t aangeklikt is? Link naar profiel staat er dan meteen naast. |
|
LighScan Senior lid WMRindex: 338 OTindex: 46 Wnplts: Mac
|
Quote @MPlugge: Over die naam links, is't dan niet handiger om te linken naar de reactie waar t aangeklikt is? Link naar profiel staat er dan meteen naast. Volledig mee eens, dat zou inderdaad veel handiger zijn. Vooral op nieuwsberichten, of topics in het forum, waar er hele pagina's gevuld staan met reacties zou zoiets echt van pas komen. Nu kan je gaan zoeken naar de reactie waarop ge'quoted is.. Maar of dit ook eenvoudig voor Voogeltje aan te passen is? Lijkt me niet. |
|
Voogeltje Administrator
MPlugge & @LighScan: Dat gaat een lastig verhaal worden en sowieso niet met terugwerkende kracht werken, dus daar ga ik voorlopig nog even niet mee aan de slag. |
|
Voogeltje Administrator
Kleine aanpassing aan het @atnaam-overzicht zodat ook beelden, blogs en artikel reacties zichtbaar zijn. Dit betekend alleen wel dat de pagina nogal aan de trage kant is geworden, maar daar ga ik nog wel even naar kijken. klik hier |
|
Voogeltje Administrator
De automatisch update functie van de laatste forum/blog/beelden/artikel reacties is nu ook voorzien van nuonline, dus je kan nu nog sneller zien of er een bekende online is! |
|
Voogeltje Administrator
Het naam stukje is nu niet langer vet zodat het wat minder schreeuwerig over komt. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Ja, beter zo. |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Mee eens |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Als je iemand quote, waar dan ook, dan zie je de quote niet meer staan in het linkerrijtje Alleen dat wat je zelf hebt getikt |
|
ladekast Oudgediende
|
@Voogeltje: Als je in je Out-box bent, dan kan je niet meer terug naar je inbox, alleen door je email aan te klikken, kan je dat veranderen ? |
|
Voogeltje Administrator
Roy6: Fixed! |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Waarom staat er eigenlijk niet gewoon een komma na de naam Ik verander het altijd naar komma, vind die dubbele punt zo gek staan |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
ik ook |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zie de quotes niet meer in de reacties. Dat vond ik juist zo handig, dan zag je gelijk of je gequote werd en dus iemand op je gereageerd had |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Voogeltje: in het beelden forum mis ik het stukje "@ lid" om op te klikken, Quote beeldenforum: 08-03-11 20:39:31 - Quote deze reactie Quote normaleforum: 26-01-11 20:29:23 - Quote! - @Luna Misschien dat dit gelijk getrokken kan worden? |
|