Kleine veranderingen |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik typ ook gewoon, maar voor mensen die wat langzamer typen kan het handig zijn En het stimuleert om niet altijd te quoten |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Quote Enkie: Ik typ ook gewoon, maar voor mensen die wat langzamer typen kan het handig zijn En het stimuleert om niet altijd te quoten Que? *rent weg voor ik een hakbijltje in de nek krijg gelegd* |
|
Enkie Oudgediende
|
Dat kon ik verwachten Deed Freleon net ook |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Enkie: Dat kon ik verwachten Deed Freleon net ook Ik zag mijn naam? |
|
Enkie Oudgediende
|
*Geeft het op* |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Enkie: niet zo snel de moed opgeven Go Enkie Go Enkie |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Enkie: *Geeft het op* Eindelijk |
|
Enkie Oudgediende
|
Soms moet ik de wijste zijn en mn mond maar houden |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Soms Shhh, koest nou, laat gaan, tel tot twintig |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Enkie = de ideale vrouw Ze weet wanneer ze haar mond moet houden edit: nu raken we wel erg offtopic |
|
nietmeer
|
Zou het ook niet kunnen dat de "Quote deze reactie" en de "@-knop" wat minder opvallend kunnen? Zoals dat "Dit is niet ok-knopje" Want het valt nu toch wel op, en het geeft een nog al drukke indruk |
|
Enkie Oudgediende
|
Dan weten de mensen die hier nog niet zo lang zijn niet wat het is, lijkt me niet handig |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Is prima zoals het is. Het zit niet in de weg en is onder handbereik als je het nodig hebt. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ja ik kwam er vandaag achter, en ik vind het hartstikke handig, en het zit voor mij ook niet in de weg |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Enkie: Dan weten de mensen die hier nog niet zo lang zijn niet wat het is, lijkt me niet handig Dan mag het edit-knopje nog wel wat groter |
|
Enkie Oudgediende
|
Daar heb je op zich wel gelijk in Pablo |
|
Pablo Oudgediende
|
kan mmore dat niet maken, dat je onder de 100 ot een grotere versie van de editknop krijgt? |
|
Enkie Oudgediende
|
Haha dat is wel een goed idee |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Vet, schuin én onderstreept, met een achtergrond die elke seconde wisselt, van zwart naar geel en terug? Ik denk dat er dan nog mensen zijn die 'm over het hoofd zien |
|
nietmeer
|
@ PV: ja en dan krijgen we ook meteen een klacht van de epilepsie stichting |
|
Enkie Oudgediende
|
Ik denk dat het meestal komt doordat mensen niet snappen wat het betekent Maar met zo'n flitsende opmaak zullen ze op zn minst klikken uit nieuwsgierigheid, pietje |
|
Pablo Oudgediende
|
of je maakt de tekst "klik hier niet" maar wijzigen zal het makkelijkste blijven =d |
|
Enkie Oudgediende
|
Ja Alleen is dat zo'n lang woord, 'edit' vind ik veel beter |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Door het woord 'wijzigen' te gebruiken, zal het ook beter opvallen ('t is groter omdat het een langer woord is) ... enne 'edit' scheelt maar één letter met dat wc-rollenmerk |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Even snel kijken op welke artikelen je ook alweer gereageerd had? klik hier (ook onder meer... bij je persoonlijke menu) edit: forum, blog etc komt nog... |
|