Kleine veranderingen |
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb d'r ook vaker last van hoor haha gewoon nog 'n keer f5en.. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Omdat Linus geen Lunas heette |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Stomme Linus |
|
nietmeer
|
Klopt het dat het balkje 'Je hebt nieuwe berichten ontvangen' etc, wat dunner is geworden? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vailan: klopt, het sluit knopje is verdwenen omdat dat vanuit je profiel kan worden aangepast. |
|
nietmeer
|
OK En er is nu ook een @jouwnaam-overzicht . Grappig |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Ja, en dan ook op de blogs |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Wordt WMR tegenwoordig automatisch ververst? rete-irritant op mijn iPhone, ben je net ergens op ingezoomd, ververst hij de hele pagina |
|
Voogeltje Administrator
Op de forum overzicht pagina's (dus met de onderwerpen) zie je vanaf nu de laatste 25 topics in plaats van de laatste 15! @Theetje: alleen de homepage idd, ik heb de tijd wat langer gezet. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Goede verbetering, Voogeltje. Inderdaad moest je soms voor een "gewoon" onderwerp al naar pagina 2. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Quote Voogeltje: @Theetje: alleen de homepage idd, ik heb de tijd wat langer gezet. ook op andere mobiele apparatuur was dat erg irritant |
|
Voogeltje Administrator
Bij het beelden overzicht zijn de plaatjes nu maximaal 150px hoog ipv onbeperkt... |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik zag het ja, wel veel fijner zo |
|
Voogeltje Administrator
Nog een klein cosmetische dingetje: aantal reacties en direct naar pagina tekst op forum overzicht is nu grijs. Nog wel leesbaar maar niet zo in your face... |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Voogeltje: Bij het beelden overzicht zijn de plaatjes nu maximaal 150px hoog ipv onbeperkt... dit vind ik een mooie aanpassing |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Voogeltje: Ik keek en dacht van 'hoe was het eerst dan?' Goede aanpassingen zijn die waarvan je niet eens merkte dat je het miste Maar in het "Laatste topics waarin jij een reactie hebt geplaatst"-gedeelte is het nog op de oude manier, zo te zienDat is snel |
|
Voogeltje Administrator
|
|
Delenn Oudgediende
Quote Delenn: Quote Voogeltje: Bij het beelden overzicht zijn de plaatjes nu maximaal 150px hoog ipv onbeperkt... dit vind ik een mooie aanpassing uhm...edit maar nu zijn de plaatjes zelf geen link meer dat vond ik dan weer wel handig nu moet je op de titel van het plaatje klikken om naar het plaatje zelf te gaan. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Delenn: Firefox vergroot ze vanzelf doet IE dat niet? (als je er op klikt) |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Voogeltje: @Theetje: alleen de homepage idd, ik heb de tijd wat langer gezet. Dank je |
|
Delenn Oudgediende
@Sto; nee ik bedoel het beeldenforum;) |
|
nietmeer
|
Voogeltje, het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar kun je nou echt niks aan die lelijke &apos-jes doen? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ingewikkeld probleem |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Delenn: daar doet FF de afbeeldingen ook vaker vergroten als ik er op klik niet altijd dat klopt |
|
Voogeltje Administrator
Bij het quoten of de @naam link ga je nu direct naar de text box... (focus voor de nerds)...
Was een verzoek van iemand, kan alleen even niet meer terug vinden van wie... |
|