Papieren versie |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Dames en heren, helaas hebben we, tijdens een meeting afgelopen zondag, besloten om op de korte termijn geen papieren versie te gaan maken. (dit heeft te maken met kosten maar ook publicatie rechten van sommige berichten)
Maarrrrr, haal nu niet meteen je adres gegevens uit je profiel want we gaan over een maand of twee toch iets op papier naar je toe sturen. Ik ga nog niet vertellen wat, maar het is wel leuk. |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
vet, ik ben benieuwd |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Foto van alle modjes voor op je nachtkastje... |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
whoow, te gek... eindelijk een nieuwe foto voor op m'n dartbord ;) |
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Quote Luna: Foto van alle modjes voor op je nachtkastje... Misschien ook handig voor in de kelder, om ongedierte bang te maken |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Of om je kinderen mee te dreigen..."Naar bed,anders komen de modjes je halen" |
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Quote Luna: Of om je kinderen mee te driegen..."Naar bed anders komen de modjes je halen" ... NEEEEEE, NIET DE MODJES :cry:ALLES BEHALVE DAT asjeblieft:cry::cry: |
|
nietmeer
|
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Die derde dat ben ik... |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
blij idee |
|
nietmeer
|
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote bartman: Quote Luna: Of om je kinderen mee te driegen..."Naar bed anders komen de modjes je halen" ... NEEEEEE, NIET DE MODJES :cry:ALLES BEHALVE DAT asjeblieft:cry::cry: vroeger kon ik ook zo mooi in mn bed springen, totdat ik een hoogslaper kreeg, wat heb ik toen blauwe plekken verzameld... (grapje) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik dacht dat je er netjes namen bij gezet had |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Quote Mmore: Ik dacht dat je er netjes namen bij gezet had Ja, wie is nu wie??? |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
Ik krijg sterk de indruk dat iedereen graag foto's van de modjes wil zien! is een handtekeningen aktie geen optie? |
|
nietmeer
|
Jup. Meer dan 40000 dacht ik en de Nederlandse regering moet het wel behandelen.
Denken jullie dat we 40000 handtekeningen kunnen krijgen dat modjes hun foto moeten laten zien? |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Quote Luna: Foto van alle modjes voor op je nachtkastje... Dan slaap ik vast niet meer lekker;) |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
papieren versie? |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
Quote Enkie: papieren versie? dan moeten we de reakties naar elkaar toe sturen via tpg post |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Be@stie, is dat niet een beeeeetje omslachtig? wel persoonlijker trouwens |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Voogeltje:
Maarrrrr, haal nu niet meteen je adres gegevens uit je profiel want we gaan over een maand of twee toch iets op papier naar je toe sturen. Ik ga nog niet vertellen wat, maar het is wel leuk. zouden we dt nu niet moeten hebben ontvangen? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik ben ook wel benieuwd, als wmr op papier uitkomt neem ik meteen abbonement |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote alweerdood: ik ben ook wel benieuwd, als wmr op papier uitkomt neem ik meteen abbonement Zou dolle pret zijn als alle reacties er ook in terecht kwamen Waar normaal de advertenties in de krant staan ghehe. Wannenzooi |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
nou Voogeltje, komt er nog wat van? |
|