Opmerkelijke beelden |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Kpuc: Pietje, ok?dat is zo, alleen zijn de blogs zo snel uit het overzicht als er veel blogs op de lijn komen. En ach, er is ruimte zat op het voorblad, ? of twee items erbij, moet kunnen Weet je wat ik wel jammer vind, het gaat zo snel dat de beelden ook snel uit het rijtje zijn en ik ga niet al die pagina's terugbladeren, dus ik denk dat je altijd wel veel beelden mist. Misschien is het handiger om beeldenforum dan onder te verdelen in categorieen ofzo, zodat het dan minder snel gaat...ofzoiets |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, als dat mogelijk is, waarom niet |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Its still BETA |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ook bij de beelden kunnen we categorieen maken... Net als bij het forum. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Voogeltje: Ook bij de beelden kunnen we categorieen maken... Net als bij het forum. Strak plan maar wat voor catagorieen De afbeeldingen zijn per definitie Bijzonder -Bizar -uit het nieuws -vertederend -natuurlijk -....enz Zomaar een beetje hard-op denkend Prachtige toevoeging trouwens |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik vind het geweldig houwe zo |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Relpa: jouw verdeling lijkt me moeilijk. Bizar en vertederend kan bijv. heel goed samengaan. Ik dacht eerder aan: Mensen/Dieren/Diversen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Tags zijn dan eigenlijk makkelijker, niet waar? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@ledi, klopt helemaal, en iedereen beoordeelt elke afbeelding anders @Mmore, leveren tags niet dezelfde problemen op ? (ik kan me er geen voorstelling van maken ) edit: Maar forum-threads kunnen makkelijker alle kanten uit gaan en dit is zonder afbeeldingen in de reacties een stuk lastiger lijkt me |
|
Wien Erelid
WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Ik moest even aan dit nieuwe item wennen, maar lijkt nu leuk te worden. Categorieen maken is goed idee. Iedereen moet dan zelf maar uitmaken in welke afdeling hij z'n afbeelding plaatst. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
i looooovie it |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Als er meerdere pagina's zijn bij een beeld, dan valt de eerste pagina weg en bevat alleen de tweede nog reacties (geen beeld). Zoals bij Luna's "Shit Happens" |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Mmore: Its still BETA Het forum ook |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Komt er ook op dit deel nog een edit knop voor de reacties? |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
werkt youtube er al op? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
In de planning: *Video ondersteuning (youtube enzo) *Categorieen *Edit knop *Beeld altijd boven aan de pagina |
|
ledi Oudgediende
Fantastisch! En Voogeltje, als dat allemaal prima loopt, wat ga je dan bedenken? Volgens mij wordt WMR straks nog net zo groot als Google. LOL |
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote ledi: Fantastisch! En Voogeltje, als dat allemaal prima loopt, wat ga je dan bedenken? Volgens mij wordt WMR straks nog net zo groot als Google. LOL Zal Microsoft leuk vinden. Misschien krijgen we wel een eigen WMRtube. En Wmail, en WMR search, en WMR Games studio's, die uiteraard gretig samenwerkt met WSO. Samen maken ze Age of WMR. en niet te vergeten Walo. Binnenkort vinden we natuurlijk ook WMR browser en WMR messenger in het nieuwe WMR OS XP. Quote Voogeltje: In de planning: *Video ondersteuning (youtube enzo) *Categorieen *Edit knop *Beeld altijd boven aan de pagina Wat bedoel je met dat beeld altijd bovenaan de pagina? |
|
ledi Oudgediende
@Insano: kijk eens bij gisteren 18.20 uur, daar vind je het antwoord op je laatste vraag. Overigens heb je fantastisch je best gedaan om WMR ideeën te geven. Sorry, ik was niet helemaal juist tav je vraag. De wens is dus om boven elke vervolg comment-page opnieuw de afbeeldng te zetten van de 1e pagina. |
|
Doctor Insano Erelid
|
o op die manier, dus dat het plaatje op comment pagina 1 en op pagina 2 en 3 etc te zien is. |
|
Doctor Insano Erelid
|
Hee, er moet nog wat gebeuren, ik had net iemand gequote, en toen kreeg ik ineens de quote van een heel ander iemand uit een heel ander deel van het forum te pakken.
Een mysterieus modje heeft dit al verbeterd, maar het is het handigst als deze bug er uit wordt gewerkt. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Bij mij quote hij gewoon normaal |
|
Doctor Insano Erelid
|
Bij mij meestal ook, maar misschien was het dat ik en iemand anders heel ver weg tegelijkertijd precies op dezelfde knop drukten of zo. Ik had in elk geval een quote te pakken die daar niet thuis hoorde. Dat wat ik quote stond geen eens in datzelfde topic als waar ik in reageerde, en ik had die andere quote niet op mijn pc's klembord staan. Zal dus waarschijnlijk toch wel stiekem een bug inzitten. EDIT: mijn hele pc slaat op hol, ik krijg helemaal niks meer daarzo goed gequote Wel in het gewone forum, maar in het hele beelden forum is er iets flink mis! Weer een EDIT: als ik op quote deze reactie druk krijg ik er al meteen last van, dan staat er al iets verkeerds in mijn tekstvak, al voordat ik op verzenden heb gedrukt, en ik heb er alleen last van in het beeldenforum, niet in het gewone forum. |
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
Als ik bij "Beelden" op "quote deze reactie" druk van jou (DI), dan krijg ik inderdaad: [quote=][/quote] alleen, bij de rest doet hij het verder. En als een foto topic een pagina 2 krijgt, zoals "Hapje?", kan ik pagina 1 met de foto helemaal niet meer zien. Staat dus alleen maar: [1] 2. Ik gebruik FF trouwens. |
|
nietmeer
|
Quote Doctor Insano: Hee, er moet nog wat gebeuren, ik had net iemand gequote, en toen kreeg ik ineens de quote van een heel ander iemand uit een heel ander deel van het forum te pakken.
Een mysterieus modje heeft dit al verbeterd, maar het is het handigst als deze bug er uit wordt gewerkt. Dat is er nog steeds |
|