Vakantie foto wedstrijd |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik vraag patent aan op mijn stenen-idee Haha! |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ik was blij dat ik net voor de sluiting thuis kwam van vakantie Anders had ik ook niet mee kunnen doen! |
|
SamenFelix Erelid
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Luiwammes Vort, rechtsklik op wmrlogo, afbeelding bekijken, print prietprrrtsjjjuuww en naar buiten met je botten |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Delen, Fred, Voogeltje, maar die mogen niet meedoen. |
|
SamenFelix Erelid
Kpuc: Laat ik mn fototoestel ook maar meenemen Offtopic: Ik kan mn regenfoto niet maken Het is hier ineens strakblauw |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Misschien kan ik morgen nog 'n foto maken hahaha Maar da's niet leuk want t is dan nog wel vakantie maar toch T begint wel te kriebelen hoor |
|
sjatter Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Grinzz, hoeveel kilo ook weer? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Noompi, ik vndt eigenlijk nog stééds dat die 'Web-cam' plaat van jou en Regie had moeten winnen *Schandaal dat die eruit werd gehaald toen* *Maar ik zie je nu niet zó auw in een riviertje springen* |
|
DreamerTje Oudgediende
De winnaar van vorig jaar mag niet mee doen |
|
sjatter Oudgediende
@Relpa: Solliciteren he.;) Kpuc: Volgens mij zo'n beetje d'r eigen gewicht. Maar oke, ze is eigenlijk d'r gewicht in goud waard. |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Relpa, ja was jammer En ik ga niet zo gauw in een riviertje springen nee, da's koud en niet meer origineel @ Dreamer, oww Ja maar ik win toch niet haha Tenzij ik nu met iets heeeeeeels origineels kom hihi, moet wel wat bedenken hoor, binnen 1 dag weet ik toch niks fatsoenlijks @ Sjatter, jahaa Allang Weet je hoe gauw die op was @ Kpuc, 10 @ Sjatter, nee haha dan had ik 4 keer dat gewicht moeten krijgen Wat ik ook niet erg had gevonden Op school waren ze ook erg blij met me Maar die chocola was niet met vakantiefotowedstrijd, dat was met het gedicht voor sinterklaas, vakantiefotowedstrijd kreeg ik een hema cadeaubon |
|
Relpa Oudgediende
|
|
sjatter Oudgediende
@Relpa: modje, dan mag je ook stemmen. Naaoomii Vakantiefoto of sinterklaasgedicht maak mij niet uit, je ben wel aangekomen. Hoe heb je dat allemaal thuis gekregen? |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Sjatter, het maakt mij niet uit of ik aankom of niet, ik ben nog steeds 10 kilo te licht, 't komt er alleen niet aan, zelfs niet met zoveel chocola Thuisgekregen? Hmmmm sjouwen Ik ben wel klein maar ook heel sterk hoor |
|
Relpa Oudgediende
Nah sjatter gaat nog steeds niet werken *De uren zijn nog steeds onmogelijk en bovendien ben ik 'partijdig' in jury-functies* |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Laatste dag vandaag!!! |
|
nietmeer
|
De spanning stijgt Maar het is vandaag de laatste dag van plaatsen, nu maar afwachten wanneer de Modjes een keuze hebben gemaakt |
|
Naaoomii Oudgediende
Haha oeh laatste dag vandaag |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Geheel onbevooroordeeld , onpartijdig en totaal niet van zins wie dan ook te beinvloeden (ik zou niet durven ) wil ik wel een voorstel doen hoor. . . . . . . |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Invisible: Ik wil ook wel een voorstel doen, namelijk dat er een troostprijs gaat naar dat (schattige)kleine meisje met koffertje - die helaas geen WMR-kenmerk bij zich had. |
|
Kpuc Oudgediende
Ledi, de wmr-teddybeer Invis, laat maar horen dan |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
De mooiste qua plek vind ik die van Broertje. Maar de origineelste Tuinesie. Die van Broertje had iedereen kunnen maken en bedenken die daar was. Tuinesie had ook iedereen kunnen maken, maar ook bedenken? (dit uiteraard geheel onpartijdig en onbevooroordeeld ) |
|