Plaats van je blog |
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Vreemd, Waardhuizen (ong 600 inw. staat er wél in en Almkerk (ong 4000 inw.) niet, ze liggen 2 km uit elkaar |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik heb niet alle plaatsen helaas, je kan die dingen niet gratis krijgen namelijk |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
en de kans dat iemand daar woont is dus ook nihil |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Er zijn gewoon te veel plaatsen . Voogeltje, het is goed zoals het is |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Voogeltje, als wij nou nog plaatsen kennen, die er niet instaan, is het goed als wij die jouw toesturen? |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
gwcbakker heeft het beste idee, zelf een plaats toevoegen .. Slim bedacht! Overige : ___ |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Ik tik 't net in m'n blog als PS en lees vervolgens deze mededeling: Wellicht een idee om zelf een plaats in te kunnen vullen / toe te voegen. Trouwens, is dat "Status" om aan te geven dat je er even niet bent ofzo? Had ik laatst geopperd in de suggestie-topic meen ik, maar waarschijnlijk lag dat al langer op de plank |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Status? wat is dat nou weer |
|
Voogeltje Administrator
Zelf plaatsen invullen kan nog niet ivm het ontbreken van een GPS coördinaat. Ik zal mn best doen om een betere lijst te maken! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kpuc: Status? wat is dat nou weer Dat lijkt op een hyves functie |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Mijn status stond toch in 'nu on-line' dacht ik ? |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Odijk staat erbij, dus ik vind het hip genoeg |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Is Wikipedia een idee? Bijv. laats_in_Zuid-Holland&from=Lisse" target="_blank" rel="nofollow">dit Edit: Hmmm, link gaat fout, maar ik snap niet waarom Maar het gaat om het idee natuurlijk! |
|
Voogeltje Administrator
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Voogeltje: Ik heb niet alle plaatsen helaas, je kan die dingen niet gratis krijgen namelijk aja.. database_dienst - ik durf het bijna niet te vragen.. wat kost zoeen grap? (euh.. ik bedoel het serieus hoor..) ik weet dat een database met wat regionaal ongeveer 280 euro kost.. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
2 van mij cool |
|
nietmeer
|
ik zal het aantal van Hoogeveen in mijn eentje moeten opschroeven Want ik ben de enige Hoogevener op WMR. Nou ja, in ieder geval geen last van concurrentie, scheelt ook weer Niet dat ik nu non-stop ga bloggen of zo hoor |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Kristian: Tja, iedereen in Drenthe valt onder Hoogeveen, tenzij je in Assen of Emmen woont, want meer plaatsen heeft Drenthe niet volgens het kaartje. |
|
Voogeltje Administrator
Staan ze wel in het menu op je blog? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Pas de tekst bovenaan die pagina eens aan, het is geen opmerkelijk nieuws wat ik post |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Jannick: Het is wel een nieuwe opmerking |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vaag, Aalten staat wel op t blog van Jannick erbij maar op de kaart zelf staat er niks |
|
Voogeltje Administrator
Plaats aanduiding is nog niet ideaal, dat komt doordat de plaats namen database niet 100% is. Soms staat dus wel de plaats erbij maar niet de coördinaat, of niet de juiste coördinaat. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Er was zo'n forum waar ik op zat waar je zelf coördinaten kon invullen Hadden ze zo'n kaart en kon je op een plek klikken en dan kreeg je de coördinaten Even kijken hoe ze dat deden, want dan kan je ze ook op preciezere plekken neerzetten edit: dit is het artikel van die wiki van die site Dit is zo'n kaart met waar iedereen woont Ze hebben het zo gedaan dat je op show map moet drukken en dan maar ergens moet klikken, dan krijg je zo'n punt en dan als je erop klikt kan je klikken op add point here, en dan pluurt hij die coördinaten in de wiki pagina En als je het artikel zelf bekijkt krijg je en map met alle coördinaten die erin zijn gezet |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hmmm, 't Zand is blijkbaar niet bekend in Nederland ofzo |
|