VDX (en dus WMR) verhuist vanacht |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote VDX: We hebben van onze netwerkleverancier (Proserve) te horen gekregen dat we op hele korte termijn moeten verhuizen naar een andere locatie. De colocatie faciliteit waar de servers nu zijn ondergebracht (TelecityRedbus in Amsterdam) heeft het contract met Proserve eenzijdig opgezegd. Hiervan zijn wij helaas ook de dupe geworden.
Dit heeft als gevolg dat we aankomende nacht direct zullen beginnen met een grootscheepse verhuizing van alle apparatuur. We volgen onze netwerkleverancier naar het datacentrum EUnetworks, ook gevestigd in Amsterdam.
Deze nieuwe ruimte brengt een aantal voordelen met zich mee, zoals verbeterde beveiliging, een volledig 10 Gbit core netwerk, 1 Gbit (redundante) uplinks vanuit onze kasten en een betere koeling van de colocatie ruimtes.
De verhuizing zal plaatsvinden tussen 01:00 en 04:00 uur. Tijdens deze uren zal uw server tijdelijk niet bereikbaar zijn. Dit is nog niet de verhuizing naar de nieuwe server die binnenkort op de planning staat! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ha!~zie je Voogeltje.. RedBUS! (i gotta unna huncha here) |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Dus.. Dus.. Ik.. Ik moet zonder WMR doen? Wanneer denken ze weer online te zijn? Want uitlopen doet het bijna altijd.. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ga er maar vanuit dat WMR vannacht niet te bereiken is.. Als ik het zo lees |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
De verhuizing zal plaatsvinden tussen 01:00 en 04:00 uur. Tijdens deze uren zal uw server tijdelijk niet bereikbaar zijn.
lezen Jannick lezen |
|
Mmore Administrator
|
Quote Twaggy: lezen Jannick lezen Quote Jannick: Want uitlopen doet het bijna altijd.. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
jah maar zal geen uren zijn ;P |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ligt eraan wie er met die servers gaat sjouwen, hoe hard ze doorlopen |
|
Mmore Administrator
|
Slaaploze nacht voor de medewerkers van VDX |
|
Uncle John Erelid
WMRindex: 1.122 OTindex: 312
|
Jullie moeten dan toch slapen, dus je hebt er geen last van. |
|
Voogeltje Administrator
Quote heraux: Ha!~zie je Voogeltje.. RedBUS! (i gotta unna huncha here) Niet meer dus! We gaan naar versatel/eunetworks. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Uncle John: Jullie moeten dan toch slapen, dus je hebt er geen last van. Moeten willen en doen zijn verschillende dingen Haha, ik zit hier nog wel tot morgen ochtend half 6 hoor |
|
Jannick Oudgediende
Nou.. Ik ken iemand die een eigen server heeft, en daar waren laatst ook problemen met mijn domein.. 2 dagen van tevoren verlengd, zou een paar minuten ofzo duren.. Op de dag wanneer kreep zou uitlopen, werd hij pas verlengd.. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Jannick: 2 dagen van tevoren verlengd, zou een paar minuten ofzo duren.. Op de dag wanneer kreep zou uitlopen, werd hij pas verlengd.. VDX is supersnel |
|
Jannick Oudgediende
Quote Mmore: VDX is supersnel *Heeft er sinds 14:53:43 al 4 stressballen doorheen gejaagt* Maar in ieder geval, bedankt voor de info.. Heeft wmr eigenlijk veel pageviews 's nachts? |
|
Mmore Administrator
|
Quote Jannick: Maar in ieder geval, bedankt voor de info.. Heeft wmr eigenlijk veel pageviews 's nachts? Redelijk.. Als ik s'ochtends kijk en Luna en haar aanhang zijn weer bezig geweest dan zijn er vaak al meer dan 10.000 pagina's opgevraagd. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Voogeltje: Quote heraux: Ha!~zie je Voogeltje.. RedBUS! (i gotta unna huncha here) Niet meer dus! We gaan naar versatel/eunetworks. Aja.. niet meer.. en beter! Bedankt voor die info!! BTW: nu beschikbaar - NetBSD LiveCD 2007 Current (NetBSD 4.0 Bèta) - Probeer eens - Even wat anders dan Linix |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: Redelijk.. Als ik s'ochtends kijk en Luna en haar aanhang zijn weer bezig geweest dan zijn er vaak al meer dan 10.000 pagina's opgevraagd. Lol.... Ik ben int weekend meestal 's nachts actief.... Dusk ben vanavond wat minder gelukkig. Zelfs WMR's downtime maakt maar een klein deukje in mijn grandioze stemming! (niet negatief bedoelt, mijn stemming is gewoon heel goed ) |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik wist het niet !!! Ik raakte volledig in paniek vannacht. |
|
Voogeltje Administrator
Sorry de mexicaan! Ik had er niet aan gedacht dat jij juist 's nachts online bent. Zal het de volgende keer wel even naar je mailen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Mmore: Redelijk.. Als ik s'ochtends kijk en Luna en haar aanhang zijn weer bezig geweest dan zijn er vaak al meer dan 10.000 pagina's opgevraagd. Ik met mijn aanhang hahahahaha |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Luna: Quote Mmore: Redelijk.. Als ik s'ochtends kijk en Luna en haar aanhang zijn weer bezig geweest dan zijn er vaak al meer dan 10.000 pagina's opgevraagd. Ik met mijn aanhang hahahahaha Wie zijn dat ? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Vraag ik me ook af |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
iederen die in café de nachtvlucht veel reageert lijkt me zo... |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|