Inburgeringstest |
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
|
|
Maarten Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 94 Wnplts: houten
|
Quote Anacho: Doe hem zelf!! Hierzo Die vragen slaan nergens op.. Maar ik ben dan ook geen 100% NL he ik ben 50% stokbrood eter .. Maar als dit nederlands denkpatroon moet vertegenwoordigen begrijp ik best dat mensen niet willen integreren Ik had een 6,8 |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Ik had een 5,1. ops: Wordt ik nou het land uitgezet?:cry: |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik had maar een 4,7 Dit is niet best... |
|
|
Quote Voogeltje: Ik had maar een 4,7 Dit is niet best... zeg maar dag met je handje;) Zou maar vast gaan pakken |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik had ook een 4.7...maar ik ben al weg haha |
|
Anacho Erelid
De telling is ook vern**keratief, nl ook met 8 fout van de 35 zit je geloof ik al op een onvoldoende |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind sommige vragen raar.Wat doe je als er een baby wordt geboren in de straat..ja,jezus.... |
|
|
Quote Luna: Ik vind sommige vragen raar.Wat doe je als er een baby wordt geboren in de straat..ja,jezus.... er staat geeneens een optie 'droogtrommel als kadeau geven' |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Ik heb een 5,3 , ben ik nu nog wel een Nederlander???? [zeg ja] |
|
Anacho Erelid
Quote heb ik : Ik heb een 5,3 , ben ik nu nog wel een Nederlander???? [zeg ja] Nou vooruit dan maar, maar wel oppassen en je gedragen hier he;) |
|
zomaar Senior lid WMRindex: 232 OTindex: 42
|
Ik had 6,8 en ik wil ooit weg hier |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb ooit al eens een testje gedaan op de AD.nl website, toen had ik een 9,5. Enorm stomme vragen maar af en toe toch een lastige kan ik me nog herinneren. Ik had hier een 6,8. Je kan je afvragen of je mensen die de test halen wel in Nederland wil hebben: wat een stompzinnigheid :evil: |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
4,2 okay ik ben een fries maar toch zou dat niet zoveel moeten verschillen, jeetje wat een vragen! |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
inburgering slaat niet in, ik had een 3,6 en volbloed hollander! = gewoon slecht
|
|
nielsano oud Forum Moderator WMRindex: 242 OTindex: 102 Wnplts: almere S |
ik ben ook volbloed hollander en ik had 3.7. maar zodra ik oud genoeg ben zit ik in canada of noord-amerika |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hahaha, ik scoorde ook een 4, nog wat.. en als het aan mij ligt zit ook ik zodra ik op de juiste leeftijd ben in het buitenland (Australië wel te verstaan!) |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nou, zo blijven er niet veel mensen over in Nederland. Althans, geen Nederlanders. Maar dat is misschien wel zo handig, want over een jaar of vijftig schijnt het halve land toch onder water te staan. |
|
Lonely Wolf Senior lid WMRindex: 234 OTindex: 75 Wnplts: Rotterdam
|
Ook ik mag het land verlaten En ik wordt al uitgemaakt voor halfbloed. Terwijl ik toch voor 100 procent nederlander ben ops: |
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Zo ... 7,4 ... Mag ik nu weg ?
Wat een onzin test. Of ik nu een TLbuis in de glasbak, de gewone container, in de chemobak of bij mijn buurman in z'n reet stop, dat maakt mij toch geen 'betere' nederlander ? |
|
nielsano oud Forum Moderator WMRindex: 242 OTindex: 102 Wnplts: almere S |
@SlomNoel, ik ben het volledig met je eens maar zo'n test is toch wel grappig |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik ben een echte Nederlander,, Maar toch een 4.4.. Misschien komt het door mijn leeftijd.. Okee Okee,, Op vele verzoek zal ik mijn koffers pakken en vertrekken.. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Die test slaat nergens op, er zaten vragen tussen die je als 15 jarige echt niet kan weten. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
vooral dat over bevallingen wanneer je naar zon dingest moet gaan, weet je pas als je het opzoekt ofzo, dat heeft niks met inburgeren te maken |
|