Hero Brinkman |
nietmeer
|
Hero = Held Mijn held Hij brengt de LPF terug in de PVV Nu de PVV niet meer hip is zullen ze zich moeten gedragen als een normale partij, of even een radicale uitspraak moeten aangooien. Het beste zou nog wel een aanslag zijn van een radicale moslim... Maar deze peilingen zijn mooi in mijn oren. |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Geert kon er niet zo mee zitten, hm, zal mij benieuwen hoe m thuis eronder is |
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Het verhinderde hem niet 1 van de mooiste politiek uitspraken te doen van de afgelopen jaren. Jegens Cohen: Als u zegt dat u voor Nederland wilt doen wat u voor Amsterdam heeft gedaan, dan is dat geen belofte maar een dreigement'
Doet er niet toe of je het er mee eens bent, hij is leuk gevonden... |
|
|
nietmeer
|
@Invisible: Hij is inderdaad leuk gevonden De man heeft humor en lef. Misschien wat onbeschoft, maarja, dat maakt hem een medialieveling. Dat hij schrijft in een jongerenkrant(Spits) helpt 'm ook mee om een mediamannetje te zijn. Alsnog, als politicus vind ik 'm niet overtuigend |
|
|
Kpuc Oudgediende
Den Uyl was in de olie en Hero gaat in het fruit |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Invisible: Het verhinderde hem niet 1 van de mooiste politiek uitspraken te doen van de afgelopen jaren. Jegens Cohen: Als u zegt dat u voor Nederland wilt doen wat u voor Amsterdam heeft gedaan, dan is dat geen belofte maar een dreigement'
Doet er niet toe of je het er mee eens bent, hij is leuk gevonden... Inderdaad ontzettend gevat! |
|
|
Kpuc Oudgediende
Als het hiermeenog niet duidelijk is hoe de PVV in elkaar steekt weet ik het ook niet meer Vooral de laatste zin spreekt boekdelen. |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote: We willen niet dat allerlei invloeden aan die cultuur gaan knibbelen Dit is werkelijk het toppunt van burgerlijke bekrompenheid. Net alsof cultuur niet iets is dat constant aan verandering bloot staat. Hero ..... de kleine man |
|
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Bij die cultuur van die eikel wil ik niet horen!!! |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Volgens mij krijgt Hero Brinkman zijn salaris van alle andere partijen gezamelijk, om de PVV van binnenuit op te blazen |
|
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Nog meer ratten in die kooi douwen, bijten ze elkaar wel dood... |
|
|
Kpuc Oudgediende
Ikke, nu maar hopen dat m niet de tactiek van Von Stauffenberg toepast |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Neh, de grootste overwinning zou de tactiek zijn van de mensen die Geert het meeste vreest "ALALALALALALALALALALALA!!!" *BOEM* Figuurlijk gesproken dan natuurlijk |
|
|