De arrogantiehoek |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@Invisible, wacht maar af, die kampen komen nog wel, het is een kwestie van wachten tot de volgende idioot opstaat en dat invoert. Hetzelfde wat gebeurt bij Wilders gebeurde ook tijdens Hitler, ineens werd hij razend populair, daarna gelijk dictatuur en alles maar uitroeien. Wacht maar af.. |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Jongens, kunnen we dit in Geerts eigen topic voortzetten? |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Nieuwe kandidaat: Ijzeren Rita wil best vrijwillig een bakje koffie rond gaan brengen *In de papieren krant stond dat ze een 'leuke baan' als vrijwilliger niet uit de weg zou gaan maar't zijn juist niet de leuke banen waar geen mens voor te krijgen is 'vrouwke' * Buiten dát ze zal wel weer té lang 'uit beeld' zijn geweest ? |
|
|
Kpuc Oudgediende
"Als ik morgen een aanbod krijg om ergens koffie te gaan rondbrengen of mensen te verzorgen, dan ben ik de eerste om dat ook te doen" Kom op Rita, je mag er best ook zelf iets voor doen hoor |
|
|
Vercetti Senior lid
WMRindex: 585 OTindex: 571
|
@InvisibleDe positie van de Joden in de Tweede Wereldoorlog is natuurlijk ongelijk aan die van de moslims nu. Het is dan niet zo dat Cohen deze uitspraak letterlijk heeft bedoeld. Waarschijnlijk wilde hij een statement maken, iets van deze strekking: de moslims worden steeds meer van de Nederlandse samenleving geďsoleerd door het veranderende politieke klimaat in de afgelopen jaren. Op deze manier is de uitspraak niet zo wereldvreemd meer. Sterker nog, hij maakt hier een goede observatie. De positie van de moslims in de samenleving is de afgelopen jaren immers onder vuur komen te liggen. Traditionele islamitische gebruiken zijn, al dan niet terecht, een mikpunt van kritiek geworden. Helaas is Cohen de Wet van Godwin een beetje vergeten. |
|
|
Kpuc Oudgediende
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
"Helaas is Cohen de Wet van Godwin een beetje vergeten. "
Ja, en jij als plaatser van de referentie.. ook de werkelijke toedracht en noodzaak van de meme (anti-meme -> volgens wiki) |
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Een Column over Cohen. Netjes geformuleerd gehakt makend van Cohen's borrelpraat en wereldvreemdheid. Maar Cohen zal dat niet zo zien. Naast wereldvreemd is hij ook nog eens overtuigd van de hogere moraliteit aan eigen kant. En verdiend daarmee een plek in de arrogantiehoek |
|
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Nieuw in de arrogantie hoek: Groen Links in zijn algemeenheid en Harry Borghouts in het byzonder. Na Icesave echec die Noord Holland 78 miljoen heeft gekost en de bonnetjesaffaire gewoon deze man voordragen voor het lidmaatschap van de eerste kamer.
Zich als partij moreel veel hogerstaand vinden dan anderen, maar in de praktijk dus geen haar beter en met droge ogen gewoon deze uitgerangeerde figuur weer mooi op een goed betaald stuk pluche zetten...
Hoe arrogant moet je zijn om dit te durven?
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Wilders: Cohen kan beter demonstreren dan debatteren Ach gossie Kpuc: Wilders kan beter zeuren dan debatteren |
|
|
heraux Oudgediende
lees evenWat zou er gebeuren als ik me afsluit van gas en stroom omdat ik het zelf produceer? |
|
|
chevalier688 Senior lid
WMRindex: 169 OTindex: 1.224 S |
Hans EngelsOmdat hij het kennelijk leuk vind om een regering te dwarsbomen. |
|
|
chevalier688 Senior lid
WMRindex: 169 OTindex: 1.224 S |
|
|
|
heraux Oudgediende
Wat lost een bourka verbod op en wat lost een misvatting over een kledingstuk op die moedwillig niet wordt doorgrond..
moedwillig de dommigheid van de ander stimuleren en pamperen.. opwaarderen initiëren.. zij zeggen het, wij zeggen het
nu zijn we gelijk.. dom.. maar gelijk.
Verban de encyclopedie.. die verstoord het buurtgerust.. allemaal gelijk totdat je wat naslag verricht..
ongelijkheid zit in een woordje.. |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Toch weer een missie naar Afganistan Klik doenZinloos en kost klauwen vol met geld. En waarschijnlijk ook weer mensenlevens. En dat alleen om Amerika een plezier te doen Leg de lijkenzakken maar vast klaar... |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Je mag toch best plezier hebben in je beroep? Er is een reden waarom de Senaat er is... Dwarsbomen is trouwens een groot woord, als ik mijn werk niet kan uitvoeren omdat een paar idioten denken dat ze dat zomaar mogen, dan zou ik net zo reageren. |
|
|
heraux Oudgediende
Gooooodmorning Afghaniistaaaannn... |
|
|
Kpuc Oudgediende
Provinciesecretaris Herman Sietsma mag wel eens goed nadenken over zijn wandaden en zijn opzoutpromotie, met duur feest erachteraan. Schande, en dat terwijl die zelfde engerd groen licht gaf aan het dwingen van personeel om zelf ontslag te nemen en toen dat niet lukte probeerde bij het UWV hun geen uitkering te laten geven, de CU is zijn partij Klikje, doen maar. |
|
|
Kpuc Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
|
|
|