Marijnissen weg |
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Vervelend dat het wegens zijn gezondheid is, maar ik vind het verder wel fijn eigenlijk. Hebben we ook niet zoveel last meer van de SP. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dat kon nog weleens een flinke klap zijn voor de partij [/politiek-correct-eufemisme] Ik zie de peilingen kelderen |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Is er nu nog wel een partij??? |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Het lijkt mij dat er niet veel overblijft nee, behalve dan die rotte-tomatenposter. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote de Mexicaan: Vervelend dat het wegens zijn gezondheid is, maar ik vind het verder wel fijn eigenlijk. Hebben we ook niet zoveel last meer van de SP. Is best goede partij toch Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, SP moet het toch ook van hun standpunten hebben enzo, ze staan als partij achter een bepaald idee en Marijnissen blijft nog wel actief op de achtergrond.. |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
mjah, toen ze erin konden durfden ze niet, wat moet je nu daarmee? |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik vind het een shitpartij met stomme standpunten en een laffe we-blijven-aan-de-zijlijn-staan-klagen-maar-doen-niets-taktiek. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Hij wil dat z'n opvolger de partij naar de 30 zetels helpt Het zou me verbazen als ze de 20 halen. Zo erg als toen met de LPF zal het niet zijn, maar M. was toch wel de dragende kracht van de SP. @Mex: ben ook geen SP-fan, maar de politicus in J.M. kon ik wel waarderen. |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik zeg maar niks want ik had een heel verhaal en weer door t trage wmr weg, poeff, twee woorden tikken, is de pagina eindelijk geladen, weg invoerveld Ja klopt, dan ben ik te vlot waarschijnlijk Goed, de SP, leuke groep, goede gedachten maar een verdraaid zwakke uitvoering ervan Hopelijk doet de opvolger, ik hoop op Agnes Kant, het beter met wat meer ruggegraat. Sorry Jan, ik speelde nu niet op de man |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
In mijn gevoel moest de SP het hebben van de uitstraling van JM; die mis ik totaal bij Agnes Kant. Ik ben dus benieuwd. |
|
|
Luna Moderator
Agnes doet het waarschijnlijk niet... |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Het interesseert me echt geen ene malle moer. |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Luna: Agnes doet het waarschijnlijk niet... Wel dus. Ze heeft zich kandidaat gesteld. Was op het 6 uur journaal. |
|
|
Luna Moderator
Quote Giovanni: Quote Luna: Agnes doet het waarschijnlijk niet... Wel dus. Ze heeft zich kandidaat gesteld. Was op het 6 uur journaal Grappig, van de week wilde ze het eigenlijk niet, maar nu ineens weer wel |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik hoop dat ze òf verstandiger is dan haar domme volksmennende voorganger, òf alle zetels weer verliest. |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Luna ze is zelfs al aangesteld. Speedy of ze verstandiger is weet ik niet. Ze gaat voor de 30 zetels. Vergeet het maar, haalt de SP nooit. |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
In de polls zijn er altijd veel meer SP-stemmers dan op verkiezingsdag. Stiekem toch CDA stemmen met hun grote muil. |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Ze kunnen hun naam beter veranderen in EOP. |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote de Mexicaan: Ik vind het een shitpartij met stomme standpunten en een laffe we-blijven-aan-de-zijlijn-staan-klagen-maar-doen-niets-taktiek. Ze zijn wel de kiezers trouw gebleven met wat ze hebben beloofd, daar blijven ze achter staan. Dat is nog altijd beter dan dat draai-konten- politiek van de "grote drie". En de ergste zijn die dikkoppen van de VVD. |
|
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Zeker Sjatter: partij voor de dieren dan maar??? |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Is allemaal een pot nat. |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Hij was het boegbeeld van de hele partij. Zal wel af gaan brokkelen, net als de LPF.. |
|
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.811 OTindex: 19.883 S |
Ik heb dat SP-spotje van die strippende bejaarde vrouw eens besproken met een Tweede Kamerlid van een andere partij. Die stelde de vraag: voor welke belangen komt de SP nu op? Voor de belangen van hulpbehoevende bejaarden (1), voor de belangen van werkers in de zorg (2), of voor de belangen van thuishulporganisaties (3)? In afnemende mate van nobelheid. "Zorg is geen markt", zegt de SP. De politiek kan helaas niet ingrijpen in de bedrijfsvoering van thuishulporganisaties. Daar ligt inderdaad wel een probleem, want iedere bezuiniging wordt afgewenteld op de clienten. Maar pas op: met de kreet "zorg is geen markt" wordt verdoezeld dat sommige thuishulporganisaties voor een uurtje dat de werkster werkzaam is bij een bejaarde thuis, bij de overheid een rekening delareert van 100 euro. Daar hoor je de SP niet over . Dat is de reden dat de politiek zich met deze materie bemoeit. En nu u dit weet, mag u zelf de vraag beantwoorden: voor welke belangen komt de SP op? |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Dat zal dan wel (3) zijn. De vraag is of de SP zelf wel weet waar ze mee bezig is. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
de politiek
ach ja, bemoeid zich wanneer het interesant is.. daarna wordt het windstil..
Waar zit die Asperger Autist nu..bijvoorbeeld - of die cliniclown die van Gogh heeft vermoord..
leveren windmolens wel energie?
Wat doen we met uitgefaseerde kerncentrales of wat doen we met de rest-stoffen van gezuiverd water ten behoeve van de waterstof?
Zal Peter de Vries zich bemoeien of die het wel of niet gedaan heeft en waarom wel/.niet..
|
|
|