Hoe snel is jouw internet |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Bliep: Kmoet ruimte gaan maken, je bent niet de enige die daarmee komt. Je kan er best een handel van gaan maken, de hele wijk aansluitingen laten maken en de kabels naar jouw huis door trekken en vandaar server kasten verkopen voor like het bedrag per aansluiting + 20EU voor jezelf + 20 euro voor de buren / maand Ik wil natuurlijk wel 100Mb/s voor mezelf dan De goedkoopste OVH dedicated server is echter wel weer goedkoper Misschien een 1Gb/s server daar aanschaffen, 114pond/m |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
afbeeldingDit is vanaf Oslo afbeeldingDit is Amsterdam Dit is trouwens mijn oude internetverbinding, vanaf 2 April heb ik nieuw internet |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
afbeeldingVanaf Groningen: Afstand circa 14 km afbeeldingNaar Amsterdam.. Even snel dus. afbeeldingNaar New York, zo'n 5000 km De notatie die gehanteerd wordt door speedtest is in Megabits. niet in bytes. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@C&C: ik mag inderdaad hopen dat ik geen 88MiB per seconde binnentrek |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote pietjevlip: C&C: ik mag inderdaad hopen dat ik geen 88MiB per seconde binnentrek Jup, maar Megabit per sec wordt meestal geschreven als Mbps.. Megabyte als Mb/s... Enne.. 88 Men in blacks per seconde? Das wel heel erg idd. |
|
nietmeer
|
Tele2 levert hier 20Mbit, maar dat resulteert meestal in op en nabij 1MB/s download snelheid |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Banaal: Tele2 levert hier 20Mbit, maar dat resulteert meestal in op en nabij 1MB/s download snelheid Ligt aan je afstand tot aan de wijkcentrale Tele2 kan de volle snelheid alleen tot circa 2 - 2,5 km van de wijkcentrale garanderen, daarna loopt t af. is bij elke ISP zo. |
|
Kwaak Lid WMRindex: 46 OTindex: 17
|
8/1 Mbit. |
|
chimera Erelid
WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
Quote Cee-N-Cee: Quote pietjevlip: C&C: ik mag inderdaad hopen dat ik geen 88MiB per seconde binnentrek Jup, maar Megabit per sec wordt meestal geschreven als Mbps.. Megabyte als Mb/s... MB is megabyte Mb is megabit net als GB en Gb of Kb en KB afbeeldingDit is op school |
|
Questyn Erelid
WMRindex: 1.785 OTindex: 1.902 S |
Hay, heb ff gedaan ennu ... hier het resultaat : afbeelding
Is dit goed? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Mb zo te zzien he...
Nee dat is ronduit bagger |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Half jaartje terug had ik de helft van de snelheid die JIJ nu hebt Questyn *Maar ik heb sinsdien wat vooruitgang geboekt* afbeelding |
|
Andreesie Oudgediende
|
@Relpa: ik ook en nu heb ik dit dreaadloos: afbeeldingMaar gewoon via RJ-45 heb ik wel eens 96 gehaald |
|
Relpa Oudgediende
Blergh *Altijd baas boven baas* Maar ik ben van nature al zo langzaam met het pc gebeuren dat't voor mij niet sneller hoeft |
|
Questyn Erelid
Ok nu niet gaan lachen zit al 10 jaar in de ICT servicedeskmedewerker ... maar zodra ik een getal zie (cijferdislectisch, en geen discalculi ) ben ik er toch een beetje uit.
Die van Andreesie ziet er stukken beter uit dan die van mij ... uh ... toch? |
|
Andreesie Oudgediende
|
|
|
Questyn Erelid
jah joh wrijf het er nog ff stevig in haha |
|
Relpa Oudgediende
Klopt Qu maar Dreesie is al een poos bezig om z'n 'spulletje' rap te krijgen en hij doet't goed Hangt er helemaal vanaf wat voor abbo je hebt en bij welke provider geloof ik *Ikzelf ben dus weer 'digi-beet' dus* |
|
Andreesie Oudgediende
|
@quest: om het duidelijk te maken afbeelding quest: weetje, jou verbinding is niet zooo slecht, mijn verbinding is alleen maar goed voor downloaden, ik zal niet veel sneller wmr laden dan jou;) |
|
Questyn Erelid
ISP: Ziggo / Laptop Amilo 1818 / netgear WGR614v6 / router: arris / wirelesscard Intel pro 3945BG
En nu de vraag is dit een leuke combi? hahah |
|
Andreesie Oudgediende
|
zou et niet echt weten, welke specs heb je? (snelheid van processor laptop, maximale snelheid van wireless kaart, van router etc;)) |
|
Questyn Erelid
ff checkuh ...
Processor: 1.86GHz Ram DDR2 1014 Max snelheid wireless is volgens mij 54 kan dat?
Oja had ik al gezegd dat ik blond ben |
|
Andreesie Oudgediende
|
dat is wel redelijk, ik denk dat het aan je modem of isp ligt |
|
Questyn Erelid
denk ook dat Ziggo het probleem is, haha, laat staan mijn tv ontvangst, ook daar mag Ziggo nog wat aan doen. Maar in elk geval thx voor je input |
|
knalkop Senior lid
WMRindex: 788 OTindex: 35
|
ik had 15 up en 15 down maar ben op stage vandaar |
|