Wat is de beste Game |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Half Life! |
|
nietmeer
|
Het spel des levens, je raakt er nooit op uitgekeken. Ja, uiteindelijk wel een keer |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
Command and Conquer Generals Command and Conquer Generals Zero Hour
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
100% Battlefield 2 |
|
erly Noorwegen Redacteur
WMRindex: 22 OTindex: 38
|
|
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
AA addict speaking ops: i use big guns (like an mk24 SAW and 203 launcher) |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz ben wel addict ops: hier een lijst wat ik zoal speel (tis een link geen zin om alles te typen ) link |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ouwe Microsprose spul |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
tja tis ongeveer de helft van wat ik speel meeste is illegaal dus pakt xfire het vaak niet |
|
Laart Actief lid WMRindex: 29 OTindex: 99 Wnplts: Dordrecht
|
beste game nog steeds Fallout II (w8 nog steeds op Fallout III):cry: |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Final Fantasy 7. Dat spel vind ik nog steeds gaaf. Zelda zit daar wel vlak achteraan.;) |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
asl je online games ook mee mag tellen is mijne dogsoftheseas zoniet is het ehm.... diablo 2 |
|
Daffy Senior lid WMRindex: 360 OTindex: 21 Wnplts: Verweggist S |
Tomb Raider, ben ik grote fan van. Ik vind Lara Croft supergaaf en stoer! Ik weet dat het spel qua graphics altijd nogal achterliep, maar dat vind ik juist wel weer de charme van het spel. TR Legend hebben ze nog niet voor Mac, dus da's nog ff afwachten. :cry: |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
Zelda!
En inderdaad vond ik vroeger Tomb Raider ook te gek! De graphics waren idd niet altijd top (maar dat maakte het spel wel weer speelbaar als je niet de nieuwste PC had - want die dingen waren toentertijd nog niet te betalen!) maar het verhaal, de hele wereld waarin het speelde en de gameplay waren revolutionair! |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Phantom: Command and Conquer Generals Command and Conquer Generals Zero Hour
ja he zijn best leuk! triest;) ik vind star wars battlefront 2 echt het este spel ooit!!! |
|
Blowhan Actief lid WMRindex: 93 OTindex: 28 Wnplts: Dreumel S |
Halo zonder enige twijfel actie,drama, geweldig verhaal, stoere hoofdpersoon,humor en goede gameplay wat wil je nog meer?!? |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Ik ben nu een free trial van Everquest 2 aan het downloaden, misschien wordt dat hem wel...of misschien ook niet. :/ |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
Ben grote van van BFME 2 ( battle for middle earth ) en van Medal of Honnor.
verheug me ook op 2007. Dan komt eindelijk de nieuwste Command and Conquar uit. |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Deze discussie kan geslotenw orden, er is maar 1 antwoord en dat is BF1942, en voor de mensen die vietnam of 2 willen, kijk eens naar de mods die er zijn voor BF1942 daar zijn de opvolgers op gebaseerd... Geen discussie mogenlijk @Ricardo Command And Conquer 3 wordt wel een beetje zoals Warhammer 40.000 Dawn Of War en Ground Control dus niet echt vernieuwend, hoop wel dat ze gebruik gaan maken van 64bit en dualcore, valt een hoop extra uit te halen |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Oja de volgende game die echt alles gaat worden duurt nog even, maar zoek maar eens op Spore en kijk eens op video.google naar wat dat nu al kan ZIEK ZIEK ZIEK en daarmee uit! |
|
Renegade of Funk Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 175 Wnplts: Amersfoort
|
De hele C&C Reeks blijft pwnen Verder nog Counter-Strike 1.6 en als ik weer is tijd heb moet ik nog ff de top 3 van NFS Most Wanted uitspelen |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ik speel nu test drive unlimited, is leuk spel... |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
legend of zelda! van deel 1 tot deel 13 ofzo(k kan niet wachten op de komende 2 delen ) van 8bit tot cell shading . mijn grootste aanrader is: Legend of zelda: Ocarina of time (maar je hebt wel een ninteno64(-emulator) en het spel zelf nodig |
|
Elmo Junior lid WMRindex: 14 OTindex: 3 S |
Far cCry |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Dark age of Camelot (beste end game EVER in een mmorpg) DiabloII (ook leuk voor 15 minuten)
Beste game die nog gaat komen: Warhammer online *kwijl* *druip* |
|