Wat is de beste Game |
Sytze Lid WMRindex: 62 OTindex: 6 Wnplts: Haarlem S |
Pong rules! |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Civilization IV is erg handig in niet-fullscreen. Kun je namelijk WMR ernaast houden |
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Mensen, waarom discussiėren jullie nog. Iedereen weet dat CoD4 en Rainbow 6 Vegas 2 de beste games ooit zijn |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
R6V2? nee, sorry, teveel van hetzelfde... de beste game ooit moet iets origineels doen |
|
Diablo Senior lid WMRindex: 422 OTindex: 146 Wnplts: Voorhout T |
Guitar Hero III |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Het ligt er toch aan waar je van houd? als je van shooters houd ga je echt geen stategy game noemen en als je van dingen als guitar hero houd zegt het nog niet dat guitar hero het beste is. ik zou als ik iets moet noemen toch wel World of Warcraft zeggen, dat gooi je niet binnen een dag weg + voor mij draait een spel ook erg om de community, dus je vrienden en samenwerken enzo Wiien met vrienden terwijl je knetterlam bent blijft natuurlijk het beste |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
@NeusIk haat het om te zeggen, maar natuurlijk heb je gelijk. Dit is echter wel een manier om mogelijk mooie/leuke nieuwe spellen aan te schaffen... |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Ntuurlijk |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Super Mario Galaxy! |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Quote M-Cyclone: Super Mario Galaxy! S upe r Ma rio Gal ax y kijk maar goed wat er staat, en kijk ook op de ''kaft'' van het spel |
|
P33rd Senior lid WMRindex: 265 OTindex: 60 Wnplts: L'berg
|
tja.. zo kun je overal wat uithalen.. |
|
Hicham Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 9 Wnplts: Spijkeniss S |
laaste tijd speel ik : Fifa 2008 GTA 4 Fifa blijft leuk om met zen 4en te doen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Maar om Fifa nou het beste spel ooit te noemen |
|
Hicham Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 9 Wnplts: Spijkeniss S |
Quote Mmore: Maar om Fifa nou het beste spel ooit te noemen ik ga maar eens cliche doen. Beste spel ooit: Halo zo veel plezier er mee gehad met vrienden. |
|
nietmeer
|
Shadow OPS Red Mercury is ook wel meesterlijk |
|
kippies66 Erelid
WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
beste game? ROME TOTAL WAR! een van de beste RTS ooit! ( de ander is de Age of Empires series ) |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
halo |
|
drewhot Lid WMRindex: 11 OTindex: 56
|
Medal of honor allied assault en Call Of Duty 4 Modern wars Maar maar maar best game is een Half life 2 mod Genaamd Pirates Knights Vikings II PKVII dat spel owned alles |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Quote drewhot: Maar maar maar best game is een Half life 2 mod Genaamd Pirates Knights Vikings II PKVII dat spel owned alles FFS zo f*king vette mod !! hoe kom ik eraan ? |
|
|
www.pvkii.com Elbeemer |
|
Lycrane Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 75 Wnplts: Potato Cit S |
COD4 is klote
ik zelf vind alles wel leuk =) heb niet speciaal een voorkeur van die vind ik echt leuk.
maar cod4 blijft voor mij klote je moet in een team spelen en dat is minder leuk vind ik.... |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
Quote kippies66: beste game? ROME TOTAL WAR! een van de beste RTS ooit!) HELEMAAL mee eens!! echt de beste tactische RTS die ik ooit gezien heb.. niks geen gastjes maken en op de vijand afsturen maar gewoon tactisch zijn en met minder mannen toch winnen door bijvoorbeeld een bos ofzo te gebruiken om je te verbergen.. Quote kippies66: ( de ander is de Age of Empires series ) Niet mee eens AOE1 leuk, AOE2 leuker, AOE3 flop.. de volken zijn niet origineel meer, het is minder uitgebreid. enz.. |
|
|
beuh geef mij maar PVKII !
|
|
Niaeruzu Lid WMRindex: 51 OTindex: 5 Wnplts: Reeuwijk S |
Super Smash Bros. Brawl > Alles (vind ik). Veel extra's, levels, leuke single-player, multiplayer verhaal, grappige gesprekjes in Shadow Moses Island (MGS)! En Solid Snake zit er zo raar tussen, al die kleurrijke karakters, dan de grauwe en serieuze Snake, met z'n granaten, nikita's en C4. Wat is er nog meer goed aan? Je blijft er wel een paar jaar mee door spelen, en je kan zelfs online spelen! Je kan ook je eigen levels maken, jammer dat je die niet online kan gebruiken D: Ik zit te wachten op Devil May Cry 4, die is vandaag uit, maar hij staat nog niet op een torrent site zoals The Pirate Bay |
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Okee even een update, is beetje lang geleden dat ik hier actief was (laat staan in dit topic).
Beste op dit moment?: Far Cry 2 Call of Duty: World at War (5 dus) (is nog niet uit maar ik zit in de MP-Beta)
En btw: CoD2 rockt ook nog steeds
Ps3 only: GTA IV nog steeds Battlefield Bad Company |
|