Wat is de beste Game |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
AOE, leuk maar toen je achter de gebouwen de contouren van luitjes kon zien haakte ik af. Dus the Rise of Rome, werkelijk top EN verder nog steeds de GTA serie vanaf VC Voor den pc dus, een console heeft de deze niet op voorraad. |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
conquer online!!! |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Bad company |
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Call of Duty 4, dah. |
|
|
pff COD is slecht, bad company rulez |
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Hahahaaaaaa. CoD4. Zoveel beter, ik speel het sinds vorig jaar december op een 'regular basis' en ik ben het nog niet zat. |
|
Blue-Flame Senior lid WMRindex: 156 OTindex: 7 Wnplts: Goes
|
RA3 het beste, BF2142 is nog steeds goed |
|
Lamp Erelid
WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Het beste spel ooit is Mafia - City of Lost Heaven Tot nu toe geen aangrijpender spel gevonden |
|
nietmeer
|
uhm kan je niet beter forum opsplitsen in soort game? ken zo veel goede games bijv. WOW, gta4, CoD4 maar ook red alert en rollorcoaster tycoon (briljant en nostalgie) |
|
Hellevoetje Lid WMRindex: 27 OTindex: 7 Wnplts: Hellevoets
|
Quote ytterx: (...) WOW (...) WoW / WotLK FTW!! |
|
Faramyr Lid WMRindex: 21 OTindex: 18 Wnplts: Gondor
|
Guild Wars |
|
|
little big planet xD |
|
Monday Senior lid WMRindex: 50 OTindex: 278 Wnplts: Hoogeveen
|
SIMS! |
|
zerox2 Lid WMRindex: 52 OTindex: 30 S |
online games over het algemeen Shaiya:guidence of the goddes Gunz: the dual hier staam er nog meer link |
|
|
Gunz: the dual lykt me vet Gekocht/gedownload/waar? |
|
zerox2 Lid WMRindex: 52 OTindex: 30 S |
gunz.ijji.com gratis online spel best lastig |
|
Odysseus Oudgediende
WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
ik vind SPORE een geniaal spel: de mogelijkheden zijn eindeloos! |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
World of Goo!xd |
|