Wat is de beste Game |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
AOE, leuk maar toen je achter de gebouwen de contouren van luitjes kon zien haakte ik af. Dus the Rise of Rome, werkelijk top EN verder nog steeds de GTA serie vanaf VC Voor den pc dus, een console heeft de deze niet op voorraad. |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
conquer online!!! |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Bad company |
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Call of Duty 4, dah. |
|
|
pff COD is slecht, bad company rulez |
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Hahahaaaaaa. CoD4. Zoveel beter, ik speel het sinds vorig jaar december op een 'regular basis' en ik ben het nog niet zat. |
|
Blue-Flame Senior lid WMRindex: 156 OTindex: 7 Wnplts: Goes
|
RA3 het beste, BF2142 is nog steeds goed |
|
Lamp Erelid
WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Het beste spel ooit is Mafia - City of Lost Heaven Tot nu toe geen aangrijpender spel gevonden |
|
nietmeer
|
uhm kan je niet beter forum opsplitsen in soort game? ken zo veel goede games bijv. WOW, gta4, CoD4 maar ook red alert en rollorcoaster tycoon (briljant en nostalgie) |
|
Hellevoetje Lid WMRindex: 27 OTindex: 7 Wnplts: Hellevoets
|
Quote ytterx: (...) WOW (...) WoW / WotLK FTW!! |
|
Faramyr Lid WMRindex: 21 OTindex: 18 Wnplts: Gondor
|
Guild Wars |
|
|
little big planet xD |
|
Monday Senior lid WMRindex: 50 OTindex: 278 Wnplts: Hoogeveen
|
SIMS! |
|
zerox2 Lid WMRindex: 52 OTindex: 30 S |
online games over het algemeen Shaiya:guidence of the goddes Gunz: the dual hier staam er nog meer link |
|
|
Gunz: the dual lykt me vet Gekocht/gedownload/waar? |
|
zerox2 Lid WMRindex: 52 OTindex: 30 S |
gunz.ijji.com gratis online spel best lastig |
|
Odysseus Oudgediende
WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
ik vind SPORE een geniaal spel: de mogelijkheden zijn eindeloos! |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
World of Goo!xd |
|
eclipz Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 10
|
Legend of Zelda: Ocarina of Time ... zoals de titel al een beetje aangeeft: dit spel is legendarisch goed!
Momenteel kijk ik uit naar Tales of Symphonia: Dawn of a new World omdat ik me goed heb vermaakt aan het vorige deel. |
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
Beste spel beoordelen is VET moeilijk vind ik Heb er veel gespeeld, niet de beste maar wel goeie. Ik heb enkele spellen veel gespeeld: WoW, GW, America's Army... speel ze nu alle 3 niet meer. Ik denk dat ik toch kies voor America's Army omdat ik daar het meeste van mijn game-tijdperk aan heb besteedt! @ecplipz: Legend of Zelda heb ik me ook erg mee vermaakt! OoT tog wel het beste omdat die volgelingen er gewoon teveel op leken qua gameplay(wind waker en twilight princess). voorbeeld: Altijd maar weer die bow en bij eindbaas bow gebruiken, boss dood in 2 minuten... te makkelijk eigenlijk. |
|
Cur10s1ty Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 40
|
Quote eclipz: Momenteel kijk ik uit naar Tales of Symphonia: Dawn of a new World omdat ik me goed heb vermaakt aan het vorige deel. Same here, Ik smeek, bid, hoop dat die nog een keer naar Europa komt Hmmm.. Verder zijn Age of Empires en Diablo II pas echte games. (al zijn ze een beetje oud) WoW is ook wel aardig, enige minpunt zijn de maandelijkse kosten. Ben er nu wel mee gestopt (few.. weer tijd voor school) |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Cur10s1ty: Age of Empires AOE 1 rules (tov de andere AOE versies, er zijn nog betere spellen;)) |
|
Da-ni-el Senior lid WMRindex: 293 OTindex: 2 Wnplts: Grootebroe
|
LittleBigPlanet Gewoon té leuk |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote yankeedude: conquer online!!! Bedoel je Command and Conquer? Zoja: |
|
enclave Senior lid
WMRindex: 705 OTindex: 36
|