Wat is de beste Game |
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Gothic was indertijd echt een goede game vond ik! helaas niet zo bekend |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Diablo II is aardig Gothic heb ik ook.. best maf..
Maar Perfect World zal het voorbij streven in GFX en Spelmodel |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
N Plus (nds) |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Saints Row 2.
Dik geweld, ongelofelijke acties, de meest belachelijke missies en dan ook nog een gigantisch blik humor.
Ik speelde na Saints Row weer eens een keertje GTA 4, ik viel bijna in slaap, zo saai zijn die missies. Breng hem hierheen, dan daarheen, praat met hem, bel met die, ga poolen. Ook word je 57 keer per uur gebeld door die irritante kloteneef van je en moet je daten met chicka's, terwijl je eigenlijk niks hoeft te doen, behalve in onmogelijke tijden die mutsen ophalen.
Als ik dat soort ongein wil doe ik het wel in het echt?
Nee, ik houd het wel bij Saints Row, dat is onrealistisch, maar wel leuk. |
|
knalkop Senior lid
WMRindex: 788 OTindex: 35
|
far cry 2 en rise of the argonauts speel ik op mijn ps3 en wow op mijn pc en dragonball budokaii op mijn wii |
|
zerox2 Lid WMRindex: 52 OTindex: 30 S |
gta : san andreas met mta mod gunz Shaiya nfs serie (speel nog steeds underground 2 van tijd tot tijd) halo |
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Baldur's Gate series, met kop en schouders. Een van de weinige games die origineel is, goede gameplay, een verhaal om van te smullen heeft en zijn tijd ver vooruit was. De nieuwe games zijn allemaal tamelijk lame. (ik verbaas me telkens weer over het feit dat games RPG's worden genoemd, maar dit eigenlijk niet zijn. Een goed voorbeeld is World of Warcraft. 0 roleplaying, want je hebt geen interactie met NPC's of je kan een ongelooflijk evil character spelen die dan toch 20 zwijnensnuiten gaat halen voor de jonge orc, omdat dat hem experience geeft. Dit is naar mijn mening een 'hack & slash adventure game' ). De games van de laatste jaren zijn erg crappy, met name de RPGs (uitgemolken concepten, oppervlakkige verhalen / NPC's en pure focus op gameplay ipv verhaal. Goede voorbeelden hiervan: Fallout 3, World of Warcraft en vele anderen). Maar dat is kennelijk wat de gamers van nu willen |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Donkey Kong. |
|
nietmeer
|
Hartenjagen |
|
Bogarde Erelid
Vailan, he, dat ik dat nou vergeten was. |
|
nietmeer
|
Bogarde, hoe kun je dat nou vergeten Empire Earth III |
|
Bogarde Erelid
Ja Vailan, dat is idd heel erg. Trouwens, mijneveger, ook zo'n heerlijk spel. ( evenals Patience ) Maar Donkey Kong vind ik echt een nostalgisch spel geworden. Ik heb daar vroeger toch een boel tijd ingestoken. Regelmatig tot middernacht. Zo verslavend. |
|
nietmeer
|
Wat dacht je van Space Cadet pinball? |
|
Bogarde Erelid
Vailan. Idd, wat een ongelofelijk verslavend spel is dat. Heerlijk om dat lang te spelen. ( dat is toch de pinball die van Windows? ) |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
GTA SA en Halo |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
Ik krijg ineens zin om een lijst te maken van mijn favoriete games.. (lijstje is niet op volgorde van leukste games, kan niet kiezen welke ik nou beter vind ) Rome: Total War (Empire: Total War!) Age of empires (1&2, 3 zuigt zwaar) Populous (In the beginning) Starcraft (Broodwar, 2) GTA 3 - IV Just Cause Sins of a Solar Empire World of Goo Evil Genius Fallout 3 Mount&Blade Minesweeper (geen grapje ) Call of Duty (2,4) Portal Sid Meier's Pirates! Company of Heroes Trackmania Nations Forever GRID Gears of War Crysis Stronghold 2 Hitman (2, Contracts, Blood Money) Half Life (1 en 2) Assasin's Creed Battlefield (1942+uitbreidingen, 2) Ik heb al deze games ongeveer helemaal kapot gespeeld.. Ik kan echt niet wachten op Empire: Total War Als je geen zin hebt om dat lijstje te lezen kan je ook een kijkje nemen op mijn xfire profiel... Ik ben een fanatiek PC gamer.. Ik vind muis&Toetsenbord veel beter gamen dan een console.. |
|
Bolus Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 732
|
GTASA & SAMP |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
@tosti, ik heb behalve bij race games (daarvoor liefst PS2 controller ) ook liever een toetsenbord (als het kan zonder muis, maar das wel nodig bij een FPS). Schande dat de gamedevelopers de PC gamers steeds meer vergeten |
|
Faramyr Lid WMRindex: 21 OTindex: 18 Wnplts: Gondor
|
Maze of Galious (MSX) |
|
Mperor Erelid
WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
fallout3, super smash bros brawl, guitar hero world tour, super paper mario, en vooral Lord of the rings Online |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Sims 2 op de computer je kunt zelf bepalen of er geweld inzit, s*x, kinderen, werk,... je creërt gewoon een heel nieuw leven zoals dat je Mevrouw Rimpelbil loslaat op een aliënstelletje Mvr. Rimpelbil is een oude bomma die iedereen die ondergoed/badkleding draagt slaagt dat doet ze ook als je sims: flirten/romantisch doen/in bad gaan/naar het toilet gaan je kunt in het spel een heel gewoon gezinnetje maken, 2 ouders met werk, een peuter en een tiener die goede punten haalt... maar je kunt ook de wereld compleet op zijn kop zetten vampiers/plantsims/weerwolven/zombies/ninja's die kunnen teleporteren/bigfoots/spoken/aliëns enz... zijn er doodnormaal je hebt ook verschillende buurten, en rijke sims of arme sims, als je je kinderen niet verzorgt dan komt de maatschappelijke werkster je kinderen ophalen, en dan kun je ook geen kinderen meer adopteren. je hebt ook huisdieren, winkels, heksen, apartementen, auto's, seizoenen,... je sims kunnen een eigen zaak beginnen, auto's maken en verkopen, op reis gaan naar het Oosten/een tropisch eiland/de bergen en overal souvenirs verzamelen, je sims heben ook doelen die ze moeten bereiken en wensen omdat deze tekst wat lang is zal ik de ingekorte versie typen ingekort: het is een superspel met veel mogelijkheden |
|
enclave Senior lid
WMRindex: 705 OTindex: 36
|
Racedriver: Grid is een goed racespel, realisme en toch een beetje met een arcadegevoel. en sommige autos zijn gaan en de races ook en de vetste crashes die je ken krijgen, heerlijk. |
|
vladivosko Senior lid WMRindex: 219 OTindex: 81 Wnplts: charleroi
|
roller coaster (tycoon) |
|
vladivosko Senior lid WMRindex: 219 OTindex: 81 Wnplts: charleroi
|
roller coaster (tycoon) |
|
nietmeer
|
Heroes of Might and Magic 5 |