Windows 8 |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Tip: Zonder touchscreen heb je niks aan Windows 8. Je hebt wel een klassieke modus, maar die ziet eruit als 7. Kun je net zo goed 7 kopen |
|
nietmeer
|
Ik heb gehoord dat Windows 8 geen taakbalk en bureaublad heeft. 't Is de bedoeling dat je 1 programma draait. Kan ik niet. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik ga niet over op 8 - ik ga niet zeulen met een vensterbank ; ik denk dat er iets beters komt - en verhip.. google-eye |
|
ThinkManify Senior lid WMRindex: 93 OTindex: 987 Wnplts: Ommen, OV T S |
Offtopic: Quote @heraux: ik ga niet over op 8 - ik ga niet zeulen met een vensterbank ; ik denk dat er iets beters komt - en verhip.. google-eye Inderdaad, Google Eye is frickin' epic! Windows 8 is net zoals Vista vanaf het begin al een flop... |
|
Giovanni Oudgediende
|
Windows 7 bevalt prima, dus ik sla het gewoon over |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
Je moet Windows 8 zien als een variant op Windows 7 voor tablet-pc's. Niet beter, maar anders. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik vind het helemaal niets Voor een tablet, telefoon , maar laptop, desktop |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
@ikke98: Nee, Vista was een dramatische vergissing, net als Windows ME bijvoorbeeld. Net te vroeg op de markt gegooid en nog niet ver genoeg doorontwikkeld. |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
ikke98: niet iedereen is het daar over eens afbeelding |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Gebruik het nu 2 weken op m'n desktop. Ben er best blij mee en volgens mij val ik wel in de categorie power-user. Het grootste gedeelte van de tijd zit ik gewoon in de desktop omgeving en gebruik ik Metro meer als een "start-knop". Ik durf wel te zeggen dat, na wat wennen en aanpassen, dit fijner werkte dan het start-menu Ook werkt nog steeds windows-key+iets intikken om te zoeken+enter om dit te openen, iets wat ik erg veel gebruikte. Wat ik *niet* gebruik zijn apps. Vandaag trouwens Wall of Tiles geupdate met nieuwe icons en features. |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Mmore: Maar apps op een computer dat is toch beschamend. Als ik een software producent was zou ik razend zijn als mijn mooie programma wordt gereduceerd tot "app" |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik gebruik het dus ook niet. Dat wilt niet zeggen dat ik er niet het gemak van kan inzien..
Voor een nieuwe of onervaren computer gebruiker is het namelijk wél weer heel erg toegankelijk en duidelijk. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik blijf bij 7. Voldoet uitstekend en heeft tenminste aero W8 telefoon vind ik daarentegen wel interessant afbeelding |
|
beste-spellen Senior lid WMRindex: 11 OTindex: 270 S |
Laat ik lekker wel die apps gebruiken (en maken, aangezien je als website designer met een paar kleine aanpassingen ook voor windows 8 apps kunt maken) en blij zijn met mn windows 8 |
|
nietmeer
|
@Hisoka: "app" is "application" in het kort, wat weer toepassing (programma) betekent. Volgens @beste-spellen kun je op Windows 8 ook websites als app gebruiken. Klinkt voor mij als een bookmark, maar het schijnt meer dan dat te zijn. Net zoals Giovanni houd ik me gewoon vast aan Windows 7. Het bureablad met de taakbalk geeft mij een thuisgevoel en 't is fijn dat je het naar jouw smaak kunt aanpassen. Ik vind Windows 8 veels te grafisch voor mijn desktop. |
|
Windows 8 heeft Jetpack Joyride. Windows 7 niet.
Windows 8 heeft Agent P Strikes Back! Windows 7 niet.
Alleen hiervoor moet je al upgraden naar Windows 8. |
|
nietmeer
|
|
|
Harold Erelid
WMRindex: 1.767 OTindex: 206
|
Maar je kunt nu wel voor 30 eurie upgraden naar 8 pro vanuit Windows Vista en Windows7.
Vooral voor de Vista gebruikers lijkt me dit een goede deal. |
|
Zijn er echt nog mensen met Vista? :') Dacht dat die of teruggehold waren naar XP of op dag 1 naar Windows 7 hadden geüpgraded. Alev: Zei er iemand Xbox Live?Ohja, Windows 8 heeft reclames voor Solitaire. Nog een reden waarom Windows 8 beter is dan 7. |
|
nietmeer
|
|
|