Hoe snel tik jij? |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Leuk voor als je even niets te doen hebt. Net Speed: 62 WPM (words/minute) Accuracy: 95% Gross Speed: 65 WPM (words/minute) @1 minuut, the wizard of oz. Eerste poging Hierrrrr kan je de test doen. |
|
nietmeer
|
ik weet t al 480 aanslagen p/m details weet ik niet |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Net Speed: 82 WPM Accuracy: 98% Gross Speed: 85 WPM Leuk om dit even te testen BTW Tigers in the wild (1e poging) |
|
Mmore Administrator
|
Nice. Schrijf er ook even bij welk verhaaltje en hoeveel minuten (en hoeveelste poging?) Quote Jersan: ik weet t al 480 aanslagen p/m details weet ik niet Probeer is met die applicatie hierboven in woorden ipv characters |
|
nietmeer
|
347 CPM (characters/minute) maar niet eerlijk t is engels en als t NL is ben ik sneller ik raak btw helemaal gestresst van die test toch maar niet nog eentje |
|
emmertje Oudgediende
|
Dat geldt ook voor mij Jersan, dat ik dus in het Nederlands een stukje sneller ben |
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
Net Speed: 80 WPM (words/minute) Accuracy: 100% Gross Speed: 80 WPM (words/minute) leuke test , maar Nederlands gaat beter Wizard of Oz 1 Minuut 1ste poging |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
42WPM Smoezen: mijn engels typen is waardeloos, en de komma van m'n toetsenbord weigert... dat levert een hoop fouten op met die tekst |
|
nietmeer
|
Ik heb een Nederlandse typtest gevonden Quote: Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 502 aanslagen en 77 woorden per minuut! 0,6% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,4% correct is ingevoerd. 502 ik ben vooruit gegaan en ik dacht dat ik langzaam typte |
|
emmertje Oudgediende
|
Je bent ontzettend snel Jersan Gelukkig ben je niet de enige |
|
nietmeer
|
Emmertje doe jij m ook ff in het NL? dank je wel btw |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Jersan! 705 aanslagen en 108 woorden per minuut! WTF |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Jersan! 705 aanslagen en 108 woorden per minuut! WTF wooooow wat kan jij echt snel t wereldrecord was toch 600? |
|
Jannick Oudgediende
Oh wacht, weet al waar het aan ligt Toen de pagina ververste omdat de tijd om was wou ik net een letter weghalen, dus dat ding ging terug.. MAar dat merkte ik niet Stom ding |
|
nietmeer
|
zo kom je wel aan hoge aantallen maar dat is per keer nog zo'n 350 en 54 woorden da's nog snel |
|
Jannick Oudgediende
Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 450 aanslagen en 69 woorden per minuut! 0,67% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,33% correct is ingevoerd. Van de Linux, ga nu een andere doen |
|
nietmeer
|
Linux deed ik ook nooit geweten dat t al zo oud is |
|
Jannick Oudgediende
Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 432 aanslagen en 75 woorden per minuut! 0,23% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,77% correct is ingevoerd. Van de familie Sohma |
|
nietmeer
|
dat is meer woorden per minuut en toch minder aanslagen dat is eng |
|
Unlogic Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 405 Wnplts: België
|
Net Speed: 86 WPM (words/minute) Accuracy: 98% Gross Speed: 87 WPM (words/minute) Die type-machine Ik ben trouwens trager geworden EDIT: Twee jaar geleden ofsow had ik op officiële 10-min test in het Nederlands... 670 tekens, waarbij ik ook nog 50 sec of zo niets heb getypt Deze in het Engels is omgerekend slechts 522. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Vroeger kon ik blind typen met 10 vingers. Geleerd op een ouderwetse typemachine. Nu typ ik alles met 2 vingers. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Linux: Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 306 aanslagen en 46 woorden per minuut! 0,33% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,67% correct is ingevoerd. Quote Tohru Honda: Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 320 aanslagen en 56 woorden per minuut! 1,88% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 98,13% correct is ingevoerd. Quote Digimon: Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 350 aanslagen en 65 woorden per minuut! 0,86% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,14% correct is ingevoerd. Quote Lorem: Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 184 aanslagen en 28 woorden per minuut! 0,54% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,46% correct is ingevoerd. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
100% fout - java nout found |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
hier kan je tegen elkaar ^^ edit:mijn gemiddelde score is 75 WPM |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
ik kan wel veel sneller typen maar die teksten maken me nerveus zodat ik uitkom op 22 woorden per minuut blindgetypt |
|