HABBO |
MisteryGirl4U Lid WMRindex: 63 OTindex: 10 Wnplts: Rotterdam
|
k ben ook de enige van heel me school! themiss-gangst voeg toe |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
habbo X habbo is dubbele verveling |
|
|
melvin95 Lid WMRindex: 45 OTindex: 7 Wnplts: Rijswijk S |
Zit er wel op alleen het wordt wel steeds saaien vind ik |
|
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
ik vind het echt geweldig om er mensen te irriteren sirieus, mensen háten me. Héérlijk |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
sommige denken dat ze pro scammen zijn maar dat zijn ze niet, ze proberen het vaak bij mijn zusje en dan help ik haar even. heb hierdoor een keer een zilveren olifant gekregen in ruil voor een stomme bank en ik vind het een stom spel, je loopt wat door een hotel en je praat wat joepie. en dan zie je weer o ik heb wel 5 meubels, o ik heb er wel 10 en o ik heb er wel 500. |
|
|
Gemirt Junior lid WMRindex: 10 OTindex: 4 Wnplts: Sint Annap
|
Lijkt me maar een verslavend&gevaarlijk spelletje. Naar wat ik er over gelezen heb. |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
en ik maar denken dat Runscape saai was |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Quote lucb1e: en ik maar denken dat Runscape saai was dat is ook saai -.- |
|
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
serieus.. ik heb vroeger Habbo gespeeld, ben er mee gestopt, tijdje later ging ik er weer op, AL me accounts weg al dat geld dat ik er toen in had gestopt was weg waarschijnlijk wilden ze niet dat me hond zo erg verhongerde en hebbe ze meteen alles maar weg gehaald.. mjah is tog een dom spel |
|
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
btw, sorry voor de dubbel post, maar wat hield dat fbi wars in? "Het IP waarmee je speelt is geband"? gaat dat over habbo of niet? Zo ja, dan ben je zielig bezig met dat soort dinge hierop te zetten, vooral omdat mensen hier dit dus spelen (ik niet hoor daar niet van maar als bijvoorbeeld m'n neefje het hier wil spelen..) Zowiezo ben je zielig als je dat soort dingen gaat maken.. maar jah |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Quote StefannafetS: btw, sorry voor de dubbel post, maar wat hield dat fbi wars in? "Het IP waarmee je speelt is geband"? gaat dat over habbo of niet? Zo ja, dan ben je zielig bezig met dat soort dinge hierop te zetten, vooral omdat mensen hier dit dus spelen (ik niet hoor daar niet van maar als bijvoorbeeld m'n neefje het hier wil spelen..) Zowiezo ben je zielig als je dat soort dingen gaat maken.. maar jah hoezo de makers van die habbo zijn slim geweest om dit te maken, moet je zien wat ze verdienen aan al die mensen. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Stefannanogwat.. Dat is/was zijn site, inmiddels ligt ie eruit zo te zien, iedereen krijgt die pagina te zien als je dat opent;) Als je nou zo slim was om effe naar de url te kijken en te zien dat er geen habbohotel staat.. |
|
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
|
|
|