Favoriete bands of muziek |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nee hoor, ik kan er gewoon niet tegen als er overdreven veel gebruik van opmaak wordt gemaakt  Maar 'excuses' aanvaard  |
|
Agna Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 7 Wnplts: Groningen
|
Ah, geeft nie joh.. hebbn we allemaal wel eens toch!  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Gelijk heb je Enkie   Dan de F.A.Q.'s maar ff lezen  Maar on-Topic, 'k vindt eigenlijk veel's te veel muziek goed om in één lijstje te vangen  Als het maar goed uitgevoerd en 'origineel' is  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Relpa: Originele covers kunnen best goed zijn.  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
PV, zekers, maar dan voegen ze wél iets toe aan 'het origineel' Zoals pas Grove-finder met Nina Simone's hit Ain't got no... Maar zulke zijn zeldzaam, de meeste zijn flut |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Rise Against, The Killers, Billy Talent!  |
|
Gravebound Lid WMRindex: 18 OTindex: 105 Wnplts: Enschede
|
Pfoe, hier ben ik héél lang bezig als ik m'n favoriete bands wil posten.. Een aantal: Soilwork In Flames Behemoth Sonata Arctica Eels Cradle Of Filth Dream Theater En dat vind ik wel weer genoeg voor nu, anders wordt ik straks nog voor spammer aangezien  |
|
nietmeer
|
Linkin Park!!! En Gorillaz! En klassiek! Bach! |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Handel  |
|
scoob2000
Senior lid
 WMRindex: 418 OTindex: 159
|
Mezzo Forte |
|
KrommeDuim Lid WMRindex: 54 OTindex: 13 Wnplts: Groningen S |
Pearl Jam Eels Spinvis
Onder andere |
|
Duchess Actief lid WMRindex: 10 OTindex: 133 Wnplts: Camelot
|
Pink FLoyd U2 Genesis Deep Purple Sting |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Op dit moment Editors.  |
|
Liies
Erelid
 WMRindex: 405 OTindex: 1.505 S |
James Blunt   |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik luister eigenlijk naar alle metal/rock/gothic/punk/jrock bands nou oke niet alle maar wel naar veel bands  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote Liies^^: James Blunt   hij is goed  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Stevie Ray Vaughan  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Er is zoveel muziek op te noemen dat tot mijn favorieten behoort dat ik de hele boel hier vol zou spammen.
|
|
Little_Fish Lid WMRindex: 6 OTindex: 133 Wnplts: Leeuwarden
|
Wie van jullie kent: M.I.A Justice Shy child Hadouken! Metric MSTRKRFT Dat vind ik namenlijk wel chille muziek verder ook RHCP natuurlijk The kooks.. enz enz  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
ik ken alleen RHCP  de rest is voor mij acracadabra   nog nooooooooooooooooooit van gehoord  |
|
|
Hahaha Ach kan gebeuren toch Wat zijn uw favoriete bands? |
|
|
zeg maar jij  ;) zo oud ben ik niet  ik ben vrij breed georienteerd, luister een hoop. Maar mijn favoriet is Hardstyle, dus daar zitten niet echt bands zeg maar  |
|
|
Haha oke Hardstyle, nee oke dat zijn geen bands Wat vind je het beste hardstyle nummer? |
|
|
pfff..  op dit moment vind ik I Got You van Josh & Wesz vs Glowiej wel erg goed, maar een echte nummer 1 vind ik vrij moeilijk aan te wijzen  Al moet ik zeggen dat ik Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix) errrug goed vind     (misschien toch wel m'n nummer 1  ) ken je die?  |
|
|
Got you ken ik niet, maar die andere ken ik wel die is inderdaad wel goed Ondanks hardstyle niet echt mijn style is  Ben meer van de,, tja hoe noem je dat.. kijk maar op youtube: M.I.A - Paper Planes  |
|