Wat ik vandaag heb gezien |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Aaahhhh, |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Wat vond je trouwens van Black Dahlia? |
|
nietmeer
|
Geef ze voortaan idd maar eerst aan Luna Akira, wie niet horen wil moet maar wachten |
|
|
Ja, vind ik eigenlijk ook |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Ik heb laatst The Hitchhikers Guide To The Galaxy en House Of Flying Daggers gezien. Waren allebei heel erg vet |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
vandaag letters from iwo jima eindelijk gezien = mooie film, ik hou wel van een goede oorlogsfilm |
|
|
Die wil ik ook nog heel graag zien. |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Daarnet Night at the museum gezien, was wel grappig. |
|
nietmeer
|
NGC. De USS Vincennes haalt in de Perzische Golf een vliegtuig neer. De opluchting slaat om in afschuw als blijkt dat het een passagiersvliegtuig met 290 inzittenden was. Die smerige Amerikanen zijn gewoon vuile moordenaars, waar ook ter wereld, zwijnen. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik zag vandaag een RAID5 opstelling met Windows XP - op een ASUS VM board - 3 x 160Gb SATA-2 (300Mb/s)
Tja, ik kan maar een ding uitbraken..
MOET IK HEBBUUUHHHH
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Banaantje: Daarnet Night at the museum gezien, was wel grappig. Die film vond ik ook leuk, heb m vorige week gezien Had er niet zo heel veel van verwacht, maar ik vond hem wel grappig Ook leuk dat Robbin Williams erin speelde als een historisch figuur |
|
|
He DUMDUM Give me GUMGUM. Vond ik echt leuk |
|
Luna Moderator
The Prestige dus gezien, maar vind dat goochelaarsgedoe al niet zo leuk, dus vond film ook niet zo leuk. En omdat ik de Illusionist al had gezien, kon ik plot al beetje raden |
|
heraux Oudgediende
ik kwam - ik zag en ik ging weer..
regenweer het is niet anders druppels in ogenblik gemengt met mijn eigen op zoek naar de lente het vroege gevoel het opkomend leven dat zijn levenseinde zoekt
gevonden in de regen onbedoeld zo nat alles is maar voor even en dat voor de eeuwigheid.
|
|
heraux Oudgediende
ik zie nu 3 vliegtuigen uit het oosten en gelijk 3 vliegtuigen ernaar toe
ik probeer me voor te stellen dat er 3 CIA vluchten uit Libia komen en weer drie er naar toe gaan..
sorry, ik heb echt vrees voor rechteloosheid.. op grote schaal. |
|
nietmeer
|
Met een bord hutspot ga ik nu Smokey and the bandit 2 kijken. |
|
heraux Oudgediende
Ik kijk nu "The Day after Tomorrow.."
Ik ken nog een andere "Day After" Die was ook indruk wekkend - wie kent ook deze ? |
|
|
Het enigste wat aan The day after tomorrow indrukwekkend was zijn de speciale effecten . The day after daarin tegen is wel indrukwekkend. Ook met het idee in je achterhoofd dat deze film gemaakt werd toen de atoombomcrisis tussen Rusland en Amerika (in de jaren 80) erg hoog was. Goede film. Ik moet hem maar weer eens opzoeken. |
|
Luna Moderator
The Black Dahlia gezien, op zich wel leuke film maar ik vind het altijd jammer als ze de jaren vijftig sfeer in een film willen brengen want dat komt bijna nooit goed over |
|
|
Dat vond ik juist wel leuk. Dat die sfeer gehandhaaft werd. Misschien dat hij in de bios anders overkwam. |
|
heraux Oudgediende
Een Interesante docu over de politieke verschuiving van energie behoefte waaronder de reeds sinds 2000 interesse van de US om van Canada te betrekken.
Wat vinden jullie.. Komt de olie uit het Midden Oosten of komt ie uit Canada - en wat betekend dit voor de politieke status in de Wereld? |
|
Luna Moderator
Nee, ik ben grote fan van films uit die tijd en het klopte niet, kleurgebruik en manier van praten enzo... |
|
|
@Luna Ik vond het wel gewaagd om zo'n film te maken. Hollywood is niet zo happig op zulk soort films. Jippie,net de nieuwe prisonbreak binnen. @heraux Olie komt uit het middenoosten. Als er daar weer iets gebeurd wordt alles hier weer duurder. |
|
Luna Moderator
Ik ga zo Blood Diamond kijken |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Quote Luna: Ik ga zo Blood Diamond kijken Met die ene die ook in Titanic zat? Hij is echt stom ^^ IK BEN KNAPPER |
|