Colours of Alev |
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Wat winnen we als we het delen? Mooie tekening trouwens |
|
nietmeer
|
Je wint een request. Dat wilt zeggen een verzoekje. Ik teken dan wat jij wilt. |
|
nietmeer
|
Alev: Oh, vandaar |
|
borisbaarlo Senior lid WMRindex: 50 OTindex: 1.036
|
Wauw Mooie tekeningen! |
|
nietmeer
|
|
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
Alev: mooi |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.006 OTindex: 93.469
|
idd zitten er hele mooie tussen ~ had dit topic nog niet gezien Alev: misschien kun je boven je blogs of pp een link zetten? |
|
nietmeer
|
Ik ben erg tevreden over hoe de kleuren uitgekomen zijn. Op papier was het geel nauwelijks te zien, dus ik was bang dat er niks te zien zou zijn als het ingescant werd. @allone: Dat zal ik dan even gaan doen. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: |
|
nietmeer
|
afbeeldingKlik.Ik heb gekozen voor drie winnaars. Twee ervan zijn WMR leden. |
|
allone Oudgediende
|
onherkenbare WMR leden heb je er expres "Colorus of Alev." van gemaakt? |
|
nietmeer
|
Ze zijn niet meer actief op WMR. Anjarey en volgens mij de ander Lisbeth-Salander. Colorus was een typfout... Klinkt als een geslachtsziekte, haha. Voor Anjarey ga ik haar vogels tekenen. Ik heb al een beeld in mijn hoofd. Zo snel gaat dat. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: heerlijk.. om zo creatief bezig te kunnen zijn |
|
nietmeer
|
Ik heb de Windows updates geïnstalleerd en Adobe laten updaten wat 'ie wou updaten. Photoshop CS5 werkt helaas nog steeds ontzettend traag. Te traag om mee te kunnen werken. Ik ga dus Photoshop CS6 installeren. Ik ben benieuwd. |
|
nietmeer
|
Ik heb Photoshop CS6 geïnstalleerd en wauw! Het ziet er beter uit. Een donkerder kleur wat vriendelijker is voor de ogen en ik zie al veel nieuwe functies staan. |
|
nietmeer
|
Live!Ik werk nog steeds in CS5, want CS6 werkt niet. Eh. |
|
nietmeer
|
|
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Pwep pwep! |
|
nietmeer
|
Ik wil meer aandacht besteden aan de achtergrond. Ik ben bij deze erg tevreden. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
De achtergrond is ook ijzig mooi idd. Wat me het eerste opviel was de overgang naar de pootjes, mooi gedaan. |
|
nietmeer
|
Oh, maar dat is niks. Ik heb het gedeelte rond de poten transparant gemaakt door het gewoon weg te gummen. Op WMR is dat gedeelte wit, op mijn site is het zwart. |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Alev: dat ass |
|
nietmeer
|