Een Japanse ontwerpster meent dat zij het ei van Colombus heeft gevonden in de strijd tegen het onveilige gevoel dat vrouwen hebben als ze laat in de avond alleen over straat lopen. "Verkleed je als frisdrankautomaat", luidt het advies van de 29-jarige experimentele modeontwerpster Tsukioka. Ze demonstreerde haar vinding door een groot doek vanonder haar rok tevoorschijn te halen, bedrukt met het logo van Coca-Cola. "Het volstaat het doek open te vouwen en aan de rand van de straat te gaan staan om mannen met slechte bedoelingen te verschalken", meent Tsukioka. Zeg nu nog eens dat Japanners geen gevoel voor humor hebben.
Ik zie het al voor me, je trekt snel dat ding aan en gaat daar staan. Komt er iemand die een blikje wil, gooit er een muntje in en dan komt er niets. Normaal schoppen ze dan net zo lang tegen die machine tot ze hun geld terug hebben.
Dit is het gat in de markt waar wij op hebben zitten wachten!!! "shirtreclame op je burka" Geert W. wil je ook een stukje van een "mijn" vinding. jaa nu ben je even stil. Hup allemaal aan de fris Burpka. Oei, ik ga even met de dikke vandalen bellen.. Of staan die net auto aanstekers te testen..
Ojee, nu krijgt ze misschien geen mannen meer achter haar aan maar wel de gehele CocaCola fabriek wegens plagiaat voor het nadoen van een blikjesautomaat
dat zou nog best eens goed kunnen werken: als alle 'enge mannen' op de grond rollen van het lachen om een lopende frisdrankautomaat, dan kunnen ze die vrouwen natuurlijk niets aandoen
Als een automaat niet werkt hoe reageert u zich dan af?......................................? Dus deze vermomming zet alleen aan tot nog meer agressie.