Waarom komen bedrijven altijd terug op hun woorden nadat het in het nieuws is geweest? Is dit publiciteit zoeken op een goedkope manier? Want na het nieuws kan alles ineens weer wel te triest voor woorden
Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat het bedrijf het slachtoffer is geworden van één werknemer die met het verkeerde been uit bed gestapt is en daarom onterecht en onhoffelijk reageert. Waarna andere werknemers de schade zoveel mogelijk proberen goed te maken. Een bedrijf is geen zelfstandige eenheid. Het is de optelsom van de mensen die er werken.
Een hond kun je inderdaad niet leren lezen. Je kunt hem wel leren om de woorden te herkennen. Je laat een bordje zien en koppelt daaraan een handeling vast. Wanneer hij het woord met dezelfde lengte en vorm ziet, doet hij dus die ene handeling.
@Mamsie: als dat enge mens niet ontslagen kan worden, dan kunnen ze haar misschien een andere functie geven.... dan denk ik aan toiletten schoonmaken (néé niet met een schoteltje voor fooien) of het dak repareren